Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag

Go down 
+10
Line & Super
Hanni
Simira
Ane
Lex
Fanny
Nina (Kennel Dijontoma)
ElinK
Irene
OEH
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag   Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag - Page 4 EmptyTir Aug 07 2012, 16:24

Nina skrev:
Eva skrev:
Nina skrev:
Eva, treningene går på mandager om jeg husker riktig, så da er i så fall denne ukens trening allerede unnagjort...

Men må da gå ann samles en dag til denne uken da, om noen kan happy4

Bare å komme hit, kan trene vi... biggrin

Ja, det kan vi jo. Men må prøve surre meg inn med noen andre folk å. Fremmede biggrin
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag   Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag - Page 4 EmptyTir Aug 07 2012, 17:05

Eva skrev:
Nina skrev:
Eva skrev:
Nina skrev:
Eva, treningene går på mandager om jeg husker riktig, så da er i så fall denne ukens trening allerede unnagjort...

Men må da gå ann samles en dag til denne uken da, om noen kan happy4

Bare å komme hit, kan trene vi... biggrin

Ja, det kan vi jo. Men må prøve surre meg inn med noen andre folk å. Fremmede biggrin

Kan jo hende det er fler som også vil komme hit og trene i bårhavnen...? Smile
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag   Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag - Page 4 EmptyTor Aug 09 2012, 08:49

Nina skrev:
Eva skrev:
Nina skrev:
Eva skrev:
Nina skrev:
Eva, treningene går på mandager om jeg husker riktig, så da er i så fall denne ukens trening allerede unnagjort...

Men må da gå ann samles en dag til denne uken da, om noen kan happy4

Bare å komme hit, kan trene vi... biggrin

Ja, det kan vi jo. Men må prøve surre meg inn med noen andre folk å. Fremmede biggrin

Kan jo hende det er fler som også vil komme hit og trene i bårhavnen...? Smile

Vi vil gjerne være med på trening. Nå har vi bil, og jeg har mannen som kan løpe
for meg frem mot Bjerke happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag   Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag - Page 4 Empty

Til Toppen Go down
 
Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Båndtur rundt Østensjøvannet på mandag 12. februar
» ringtreninger på skedsmo
» Noen DP'er i Skedsmo-området?
» Ringtrening i Oslo denne helgen!
» Ringtrening i Moss?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: