Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot Empty
PosteTema: Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot   Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot EmptyTor Mar 04 2010, 22:08

Noen som har tenkt seg på seminar 11. og 12. august i Oslo med disse tre? Kathy Sdao har jeg virkelig sansen for, og de to andre virker å være like bra (har bare lest litt om/av dem), så dette må jo bare bli knallbra! Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot 332565

Ser at det bare er 200 ledige plasser, så lurer på om jeg skal melde meg på først som sist. Kommer vel på 5-6.000 med reise og opphold, men det er nok absolutt verdt det!!! Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot 557338
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot Empty
PosteTema: Re: Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot   Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot EmptyFre Mar 05 2010, 00:07

Har drømt litt om å dra dit, men tror ikke jeg kan ta meg råd
akkurat i den tiden der. Desverre...
no0
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
 
Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus
» Seminar med Roger Abrantes
» Leslie mcDevitt - Control Unleashed forfatteren - holder seminar i Vestfossen i Øvre Eiker, Norge
» VELKOMMEN TIL AVL, HUND OG HELSE SEMINAR 24.-25.03.12
» Atferd og trening seminar i regi av NKK

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Til og fra Admin/moderatorer :: Seminar, kurs og foredrag-
Gå Til: