IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share

Vårstemning - finale

Go down 

Hvilket bilde syns du var det beste?
5.
Vårstemning - finale Vote_lcap62%Vårstemning - finale Vote_rcap
 62% [ 32 ]
8.
Vårstemning - finale Vote_lcap38%Vårstemning - finale Vote_rcap
 38% [ 20 ]
Antall stemmer : 52

AvInnlegg
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

Vårstemning - finale Empty
PosteTema: Vårstemning - finale   Vårstemning - finale EmptySøn Jun 21 2009, 20:19

Det sto likt etter at den forje avstemningen ble automatisk sengt, så derfor blir det omstening på de to beste bildene. Denne avstemningen vil stå oppe i 3 dager, så kjapp dere å stem! happy3

5.
Vårstemning - finale Varstemning5

8.
Vårstemning - finale Varstemning8

Sist endret av helle den Lør Aug 29 2009, 07:43, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

PosteTema: Re: Vårstemning - finale   Vårstemning - finale EmptyOns Jun 24 2009, 12:31

Når går fristen ut for å stemme her da?
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
helle

helle

PosteTema: Re: Vårstemning - finale   Vårstemning - finale EmptyOns Jun 24 2009, 14:03

Jeg satt tre dager fra dagen jeg la ut avstemningen. Så fristen går vel ut i kveld. Men lar det stå til torsdagskveld, tilfelle den ikke er avsluttet enda. Får jo ikke opp noen beskjed når den er avsluttet, den skal jo stenges automatisk.. hmmm
Til Toppen Go down
KristinC

KristinC

Antall Innlegg : 692

PosteTema: Re: Vårstemning - finale   Vårstemning - finale EmptyOns Jun 24 2009, 14:24

Er det mulig med hemmelig stemming i dette forumet? Tror det hadde vært bedre.
Nå kan man jo se hvordan det ligger an hele tiden...
Til Toppen Go down
helle

helle

PosteTema: Re: Vårstemning - finale   Vårstemning - finale EmptyOns Jun 24 2009, 16:35

Var dessverre ikke noe sånt alternativ på dette forumet. Men det kan være det går an å fikse. Det står ikke helt øverst på prioriteringen da, først skal vi få ferdig resten av hjemmesiden og det som hører med. Men veldig enig i at det er kjedelig når man kan se hvordan alle ligger an under hele avstemningen dry
Til Toppen Go down
*Cathrina*

*Cathrina*

Antall Innlegg : 359

PosteTema: Re: Vårstemning - finale   Vårstemning - finale EmptyOns Jun 24 2009, 16:43

helle skrev:
Var dessverre ikke noe sånt alternativ på dette forumet. Men det kan være det går an å fikse. Det står ikke helt øverst på prioriteringen da, først skal vi få ferdig resten av hjemmesiden og det som hører med. Men veldig enig i at det er kjedelig når man kan se hvordan alle ligger an under hele avstemningen dry

Der er jeg uenig rolleyes3
Jeg syntes det er morro å føle med ETTER man har stemt på hvor mange stemmer osv.
jeg satt å følte med vær dag får å se om jeg fikk stemmer. gleda meg nesten liksom til å våkne å se om det hadde forandret seg.

liker det som det er nå egentlig happy3
Min mening da happy6
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
helle

helle

PosteTema: Re: Vårstemning - finale   Vårstemning - finale EmptyOns Jun 24 2009, 16:57

Bra at noen er fornøyd med sånn som det er nå da i alle fall happy5 Blir nok ikke forandret med det første vil jeg tro Smile
Til Toppen Go down
*Cathrina*

*Cathrina*

Antall Innlegg : 359

PosteTema: Re: Vårstemning - finale   Vårstemning - finale EmptyOns Jun 24 2009, 17:02

helle skrev:
Bra at noen er fornøyd med sånn som det er nå da i alle fall happy5 Blir nok ikke forandret med det første vil jeg tro Smile

Godt å høre happy6
liker det sån som det er nå jeg happy4
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
Sponsored content

PosteTema: Re: Vårstemning - finale   Vårstemning - finale Empty

Til Toppen Go down

Vårstemning - finale
Til Toppen 
Side 1 av 1