Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus Empty
PosteTema: Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus   Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus EmptyOns Feb 03 2010, 12:00

Helgen 17. og 18. april 2010 kommer en meget spennende seminarholder til
Hund i Fokus.

Leslie http://controlunleashed.net/about.html McDevitt er forfatter av
boken Control http://controlunleashed.net/controlunleashed.html
Unleashed, en bok som tar opp metoder for å få en stresset, utagernede hund
fokusert og arbeidsvillig.
Til Toppen Go down
Åse Lange

Åse Lange


Antall Innlegg : 9
Join date : 10.04.2010

Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus Empty
PosteTema: Seminar nå til helgen - fortsatt ledige plasser!   Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus EmptyOns Apr 14 2010, 06:12

Jeg skal på dette seminaret og vil anbefale det til alle med en lettstresset, lett-distrahert, redd eller aggressiv hund. Prinsippene i Control Unleashed er ganske enkle, og på mange måter mest sunn fornuft, men Leslie har en flott evne til å formidle det så det blir gjennomførbart i praksis, med stor empati for både hunden og eieren i prosessen. Teknikkene ble opprinnelig utviklet til konkurransehunder (agility), men de ble raskt veldig populære for alle med "problemhunder". Positiv trening, kompatibel med klikkertrening eller lokking, fokus på ro, konsentrasjon, trygghet og mestring trinn for trinn for både hund og eier.

Jeg har jo lest veldig mye og jobbet mye med Kaisas problemer, men da jeg leste Control Unleashed falt noen brikker på plass (noe av det hadde jeg tenkt/gjort før men ikke satt i system, noe var aha-opplevelser) som var til stor hjelp. Boken er nå en av to-tre jeg anbefaler høyest for folk med særlig høyt stressede og ufokuserte hunder.

Fordi det er noen ledige plasser igjen er det frem til helgen et tilbud om at en ekstra person fra husstanden kan delta for kun 500 kr pr dag. Hoveddeltaker (uten hund) koster 1700 kr. Tror virkelig det kommer til å være verdt det. Hadde vært morsomt å se noen av dere der.

Mvh Åse & Kaisa
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus Empty
PosteTema: Re: Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus   Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus EmptyOns Apr 14 2010, 08:29

Ja dette er virkelig verdt det biggrin
Jeg trener fast hos Nina og har selv vært igjennom dette med Aidon biggrin
Jeg har desverre ikke mulighet denne helga.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus Empty
PosteTema: Re: Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus   Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus Empty

Til Toppen Go down
 
Seminar hos Nina Haaland. Hund i Fokus
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Les leserinnlegget til Nina Haaland i hundesport
» Seminar med Roger Abrantes
» VELKOMMEN TIL AVL, HUND OG HELSE SEMINAR 24.-25.03.12
» Seminar med Kathy Sdao, Ken Ramirez og Michele Pouliot
» 1 dags seminar m Turid Rugaas: 14. januar 2012, Kristiansund

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Til og fra Admin/moderatorer :: Seminar, kurs og foredrag-
Gå Til: