Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
André

André


Antall Innlegg : 20
Join date : 05.07.2009
Bosted : Oslo

Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? Empty
PosteTema: Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke?   Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? EmptyTor Jan 28 2010, 13:43

Hei,

Noen som kan anbefale en hundeskole/lydighetskurs i Oslo for å ta bronsemerke? Har tatt valpekurset på Norsk Hundeskole og grunnkurs og hverdagslydighet på Oslo Hundeskole. Har stort sett gode erfaringer med begge stedene, så valget faller muligens på en av disse. Har imidlertid inntrykk av at det er veldig avhengig av hvilken instruktør man får. Nina har skrytt veldig av Norsk Hundeskole. Vil du fortelle meg hvem du hadde som instruktør der, Nina?

André
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? Empty
PosteTema: Re: Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke?   Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? EmptyTor Jan 28 2010, 14:11

Jeg vil si det kommer helt an på hvilken metode du bruker og hvilke krav du har til kurs. De to du nevner har jeg hørt varierende om, som du sier, det avhenger nok av instruktør. Hund i Sentrum var gode før, men jeg synes de har fått litt for store grupper, og har byttet ut de fleste instruktørene siden jeg var der. Canis, Hundeakademiet og Din Beste venn har jeg hørt mye fint om, Hundeakademiet er mitt førstevalg.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? Empty
PosteTema: Re: Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke?   Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? EmptyTor Jan 28 2010, 23:44

Ja, jeg har bare supre ting å si etter min erfaring fra Norsk Hundeskole, og kommer uten tvil til å fortsette der! Har hatt en liten pause nå i vinter, for jeg gidder ikke gå kurs ute i vinterkulden, hehe, men til våren starter vi opp igjen enten med Bronsemerkekurs med Otto først og så Konkurranse kurs, eller så går vi rett på konkurransekurset, får se litt...

Jeg har gått Valpekurs og Videregående kurs med Otto hos Bård, og Konkurransekurs og en privattime med Jonas og Sporkurs med begge hundene hos Heidi Linnerud, og begge to er helt supre på hver sin måte...! happy5 Bård er ekstremt flink til å oppmuntre, rose og hjelpe oss eiere med å få opp selvtillitten og bli flinkere til å føle at vi får til ting (noe jeg virkelig trenger nesten mer enn noe annet), og Heidi er bare så fantastisk flink og kunnskapsrik på alle måter og innenfor alle områder...jeg er veldig glad for å ha fått akkurat disse to instruktørene og kommer til å fortsette å gå hos Heidi så lenge jeg har mulighet! happy3 Hun har vært hundefører i millitæret, har godkjente redningshunder og championer innenfor utstilling, bruks, blodspor og lydighet...og hun bruker kunn positive treningsmetoder og er en utrolig behagelig person både overfor mennesker og dyr...i tillegg driver hun med akupunktur på hunder om dere skulle trenge det, hehe...! biggrin Nå tror jeg dessverre hun sa at hun ikke kom til å ha bronsemerkekursene framover, men Bård skal hvert fall ha bronsemerkekurs... happy6

( Link til Heidis hjemmeside om det er av interesse....: http://www.seaperto.no/ )
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Helene

Helene


Antall Innlegg : 200
Join date : 21.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? Empty
PosteTema: Re: Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke?   Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? EmptyFre Jan 29 2010, 07:45

Signerer Nina.
Gått samme kurs som Nina for Bård i Norsk Hundeskole, (altså kun valp+videregåendekurs) veldig fornøyd!
Skulle egentlig gå bronsemerke også, men dagen passet ikke, så har utsatt det inntil videre...
Til Toppen Go down
André

André


Antall Innlegg : 20
Join date : 05.07.2009
Bosted : Oslo

Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? Empty
PosteTema: Re: Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke?   Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? EmptyLør Jan 30 2010, 14:59

Hei! Takk for gode svar. Vi hadde også Bård på valpekurset til Norsk Hundeskole, og var veldig fornøyd med det. Har vært fornøyd med Oslo Hundeskole også, men på bakgrunn av svarene kommer jeg nok til å velge Norsk Hundeskole i stedet for når jeg skal starte på kurs til bronsemerket happy3

André, Monica og Isis
Til Toppen Go down
Sponsored content





Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? Empty
PosteTema: Re: Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke?   Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke? Empty

Til Toppen Go down
 
Beste hundeskole i Oslo for bronsemerke?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hundeskole i Oslo?
» Kurs Oslo Hundeskole
» Bronsemerke
» Bronsemerke - Agility
» Treningsvideo bronsemerke lydighet Balto

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Hundesport, bruks og nesearbeid :: Agility, spor, lydighet og andre bruksaktiviteter-
Gå Til: