Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hundeutstyr, hva savner du?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Hundeutstyr, hva savner du? Empty
PosteTema: Hundeutstyr, hva savner du?   Hundeutstyr, hva savner du? EmptySøn Jan 24 2010, 21:18

Jeg er en av de som ikke er så glad i bikini, brudekjole, og den ene tingen merkeligere enn den andre til hund når jeg er på leting etter dekken o.l til mine hunder. Men synes det er veldig mye rart å finne på markedet idag, knapt noe er vanlig lenger. Og finner man noe som man synes er fint koster det ofte veldig mye. Synes ikke så mange butikker og nettsteder har vanlige gode dekken som sitter godt på miniatyrrasene, og de som er lange i kroppen. Jeg savner helt enkle ting som hjelper i kulda Smile Og andre enkle hundesaker uten for mye krimskrams wink3
Når jeg studerte i utlandet for noen år tilbake fant jeg noe småtteri der som jeg skulle ønske jeg fant i Norge.

Er det noe dere savner til hund? Noe dere kunne tenkt dere som er vanskelig å få tak i her i Norge? Smile
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Hundeutstyr, hva savner du? Empty
PosteTema: Re: Hundeutstyr, hva savner du?   Hundeutstyr, hva savner du? EmptySøn Jan 24 2010, 21:47

Egentlig generellt større utvalg av skikkelig utstyr til små hunder.. Skulle ønske utvalget for små hunder, var likt for de store. I alle fall at dyrebutikkene hadde sjans til å bestille inn dersom man ønsket.

Det finnes alt for masse fjollete ting. Seler med helt feil utforming, dekken som ikke hjelper for annet enn at hunden ser søt ut, halsbånd som er helt stive fordi det er så mye pynt på, osv..


Man får heldigvis tak i det meste, men jeg syns det er dumt når utvalget er så dårlig for små hunder. En periode måtte jeg kjøpe selene til hundene i oslo, fordi de hadde bare "dårlige" seler (etter min smak), i bergen. Nå har de heldigvis fått gode seler her også, har funnet det på 2 forskjellige dyrebutikker.


Liker hurrta dekkene, men de er veldig dyre da..
Til Toppen Go down
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Hundeutstyr, hva savner du? Empty
PosteTema: Re: Hundeutstyr, hva savner du?   Hundeutstyr, hva savner du? EmptySøn Jan 24 2010, 21:50

helle skrev:
Egentlig generellt større utvalg av skikkelig utstyr til små hunder.. Skulle ønske utvalget for små hunder, var likt for de store. I alle fall at dyrebutikkene hadde sjans til å bestille inn dersom man ønsket.

Det finnes alt for masse fjollete ting. Seler med helt feil utforming, dekken som ikke hjelper for annet enn at hunden ser søt ut, halsbånd som er helt stive fordi det er så mye pynt på, osv..


Man får heldigvis tak i det meste, men jeg syns det er dumt når utvalget er så dårlig for små hunder. En periode måtte jeg kjøpe selene til hundene i oslo, fordi de hadde bare "dårlige" seler (etter min smak), i bergen. Nå har de heldigvis fått gode seler her også, har funnet det på 2 forskjellige dyrebutikker.


Liker hurrta dekkene, men de er veldig dyre da..

Samme som jeg føler. Og som du sier når man endelig finner noe er det ofte dyrt eller et stykke unna
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Hundeutstyr, hva savner du? Empty
PosteTema: Re: Hundeutstyr, hva savner du?   Hundeutstyr, hva savner du? EmptySøn Jan 24 2010, 22:45

Enig med dere, jeg har absolutt ikke sansen for krims krams på hundene og har begynt å sy sorte, enkle dekken selv nå, fordi jeg syns det er for lite på markedet av den slags. Hurtta har mye bra og jeg har fire ulike hurttadekken, men utenom det er det ikke enkelt å finne varme dekken med god passform til små hunder.
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Hundeutstyr, hva savner du? Empty
PosteTema: Re: Hundeutstyr, hva savner du?   Hundeutstyr, hva savner du? EmptySøn Jan 24 2010, 23:35

Jeg skal gjerne innrømme at jeg kjøper mye "krims krams" til Dennis lalala2 Det er kjempekjekt å få i posten, og morsomt å prøve på.. Men etter det ligger det i den store haugen med hundeutstyr, og det er de gode hurta dekkene som blir brukt på tur. Har også et par puppia vinterjakker som sitter godt på Dennis, så de blir også brukt..

Liker godt spesialsydde bånd, for da får jeg akkurat det jeg vil ha, og seler fra puppia... Og den beste selen/mest brukte selen til Dennis kjøpte jeg faktisk i Tyrkia, og har enda ikke funnet dem i Norge dry

Så til små hunder så er min erfaring, at du må igjennom masse "drit" for å finne det gode kvalitets utstyret..
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Sponsored content





Hundeutstyr, hva savner du? Empty
PosteTema: Re: Hundeutstyr, hva savner du?   Hundeutstyr, hva savner du? Empty

Til Toppen Go down
 
Hundeutstyr, hva savner du?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Savner emner..
» Noen som savner en rød hanhund?
» Hundeutstyr til valp
» Linker til nettbutikker med hundeutstyr
» Diverse hundeutstyr selges

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: