Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 En helt fantastisk nettbutikk!!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
marit83

marit83


Antall Innlegg : 88
Join date : 07.12.2009
Age : 40
Bosted : Oslo

En helt fantastisk nettbutikk!! Empty
PosteTema: En helt fantastisk nettbutikk!!   En helt fantastisk nettbutikk!! EmptySøn Jan 10 2010, 23:00

For oss utstyrsgale blink00 Det er jo forsåvidt litt krise for lommeboka at jeg fant denne nettbutikken, men den har så mye fint!!!

www.smileydog.dk

Har ikke bestilt noe da, så jeg vet ikke kvaliteten på utstyret, men de hadde mye stilig til en ikke så dyr penge happy5
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/hunterfieldsDina
Gjest
Gjest




En helt fantastisk nettbutikk!! Empty
PosteTema: Re: En helt fantastisk nettbutikk!!   En helt fantastisk nettbutikk!! EmptyMan Jan 11 2010, 07:51

Marit da!!!! Blir jo helt dårlig! Utrolig mye fint!!!! happy6
Til Toppen Go down
Aino

Aino


Antall Innlegg : 76
Join date : 17.08.2009
Age : 37
Bosted : sandefjord

En helt fantastisk nettbutikk!! Empty
PosteTema: Re: En helt fantastisk nettbutikk!!   En helt fantastisk nettbutikk!! EmptyMan Jan 11 2010, 11:25

Blir nesten litt gal av å gå inn på slike nettbutikker. kjenner bankkort og kroner skriker! :P

En annen ting, Forstadheimen er jo Norges nettbutikk med størst utsalg av utstyr og klær til småhunder, da jeg oppdaget at de holder til med butikk i hagen sin i sandefjord ble jeg hoppende glad og har vært innom mange ganger. Fant også ut idag at ilovedogs.com holder til i Horten, som da ikke er så langt unna, der er ting så billig at jeg ikke tørr annet enn å DRA opp å kjøpe ting, pga usikkerheten rundt kvalitet, da passet det jo utmerket!
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

En helt fantastisk nettbutikk!! Empty
PosteTema: Re: En helt fantastisk nettbutikk!!   En helt fantastisk nettbutikk!! EmptyMan Jan 11 2010, 12:42

Jeg har handlet gensere fra smileydogs.dk. Utrolig rask levering, og bra produkter, i tillegg til bra service og høflige mennesker!! Handler GJERNE derfra igjen!!! happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

En helt fantastisk nettbutikk!! Empty
PosteTema: Re: En helt fantastisk nettbutikk!!   En helt fantastisk nettbutikk!! EmptyMan Jan 11 2010, 21:07

Her var det mye fint ja Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Sponsored content





En helt fantastisk nettbutikk!! Empty
PosteTema: Re: En helt fantastisk nettbutikk!!   En helt fantastisk nettbutikk!! Empty

Til Toppen Go down
 
En helt fantastisk nettbutikk!!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Historien om hunden findus
» Nettbutikk med prisgaranti!
» Lux - treningen er i gang, film s.6
» Helt utrolig..
» Helt genialt bra!!! :D

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: