Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Wild One (En Dp-snutt)

Go down 
+2
Gry Elena
Aino
6 posters
AvInnlegg
Aino

Aino


Antall Innlegg : 76
Join date : 17.08.2009
Age : 37
Bosted : sandefjord

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 09:48

Vi fikk Mimmi, Ei spinnvill DP Tispe på besøk her om dagen. Vi kunne ikke annet enn å le, Aino er litt roligere av seg, så hun gjør vanligvis ikke annet enn å se rart på lille mimmi. Fikk filmet en lite blinkskudd av dem som jeg vil dele med dere. Jeg kan ikke annet enn å le, enda!


Den kan du se HER

ENJOY! happy5
Til Toppen Go down
Aino

Aino


Antall Innlegg : 76
Join date : 17.08.2009
Age : 37
Bosted : sandefjord

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 09:49

.. Den nakne er vår lille Aino! wink3
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 10:34

Hehe herlig de er, var jo full av futt den med genser da haha happy5
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 10:53

Morsome!! happy4 Men filmet Lex og Ani i går, så jeg vet ikke om de er Sandefjords sprøeste.. wink3

Den kuperte tispa, er det den til hun som heter Janica eller noe sånt? Den som hadde kull i vår?
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Aino

Aino


Antall Innlegg : 76
Join date : 17.08.2009
Age : 37
Bosted : sandefjord

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 11:00

Lex skrev:
Morsome!! happy4 Men filmet Lex og Ani i går, så jeg vet ikke om de er Sandefjords sprøeste.. wink3

Den kuperte tispa, er det den til hun som heter Janica eller noe sånt? Den som hadde kull i vår?

Nei, Det er Mari sin, Hun har åpnet Sisters rett ved siden av der du jobbet:) Mimmi har ikke hatt noen kull enda.
Til Toppen Go down
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 11:00

Aino skrev:
Lex skrev:
Morsome!! happy4 Men filmet Lex og Ani i går, så jeg vet ikke om de er Sandefjords sprøeste.. wink3

Den kuperte tispa, er det den til hun som heter Janica eller noe sånt? Den som hadde kull i vår?

Nei, det er Mimmi! Hun er vel ei lita ei på ca 2 år. Hun har ikke hatt noen kull enda.

Okei! happy6 Aner ikke hva den som jeg mente heter jeg. Men da var det ikke den i alle fall! Da er det faktisk 2 røde helkuperte jenter i Sfj da. happy3
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Aino

Aino


Antall Innlegg : 76
Join date : 17.08.2009
Age : 37
Bosted : sandefjord

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 11:04

[quote="Lex"]
Aino skrev:
Lex skrev:
Morsome!! happy4 Men filmet Lex og Ani i går, så jeg vet ikke om de er Sandefjords sprøeste.. wink3

Den kuperte tispa, er det den til hun som heter Janica eller noe sånt? Den som hadde kull i vår?

Nei, det er Mimmi! Hun er vel ei lita ei på ca 2 år. Hun har ikke hatt noen kull enda.

Okei! happy6 Aner ikke hva den som jeg mente heter jeg. Men da var det ikke den i alle fall! Da er det faktisk 2 røde helkuperte jenter i Sfj da. happy3[/quote

Æsj da, trodde jeg rakk slette det innlegget før du svarte, leste feil skjønner du! Men ja, da er det nok det. Er faktiskt mange DP`ere her i sandefjord:)
Til Toppen Go down
Aino

Aino


Antall Innlegg : 76
Join date : 17.08.2009
Age : 37
Bosted : sandefjord

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 11:06

... siteringen krangler med meg. tror jeg holder meg unna den jeg Very Happy
Til Toppen Go down
Helene

Helene


Antall Innlegg : 200
Join date : 21.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 11:24

hehe, SPINNvill er nok rette ordet ja *flir*. excited
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 12:13

Laughing Laughing
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 12:23

Hehe, blir liv i leiren når man får venner på besøk ja! Morsom filmsnutt, og musikken var jo helt perfekt til, hehe! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) EmptyTir Des 08 2009, 14:20

Ja jeg vet det er mange DP i Sandefjord. Har jo forsøkt å få til treff og treninger, men det er ingen som vil være med.. dry Men syntes det var litt morsomt at det faktisk var to stk helkuperte røde tisper her! happy6
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Sponsored content





Wild One (En Dp-snutt) Empty
PosteTema: Re: Wild One (En Dp-snutt)   Wild One (En Dp-snutt) Empty

Til Toppen Go down
 
Wild One (En Dp-snutt)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Acrobatix Born Wild "Bobby"
» Ny serie på Nat Geo Wild: Blue Collar Dogs
» Kullsyskonen d´Chilens Loud´N Proud & d´Chilens Wild´N Crazy

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: