Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...

Go down 
+6
Lene
Anne
Eva
Marte
helle
ElinK
10 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:02

Har oppdaget grunnen til at fôret forsvinner så fort...

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Picture
Ooohhh... 4 kilo valpefôr!!

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Picture
Mmmm... Dette var jo så mye bedre enn det latterlig
dyre fôret mamma kjøper til meg!

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Picture

Så nå vurderer jeg å kjøpe valpefôr til katta og kattemat til bikkja happy4 Må også legge ved et bilde av Scot som spiser, han blir jo bare litt ivrig når han får mat... Legg også merke til hvor godt øreteipen sitter på happy4

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Picture
Sulten Scot?

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Picture
Godt lillegutt ikke søler når han drikker i det minste...


Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:04

Så herlige bilder Very Happy Slik ser det forresten ut når niesen min på 1,5 år spiser også, halvparten av maten ligger på gulvet, utover bordet, eller på oss som sitter ved siden av henne happy4
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:05

Herlige bilder Elin!! happy5

helle skrev:
Så herlige bilder Very Happy Slik ser det forresten ut når niesen min på 1,5 år spiser også, halvparten av maten ligger på gulvet, utover bordet, eller på oss som sitter ved siden av henne happy4

... og la meg gjette... hundene sitter under bordet eller?? happy4
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:10

happy5 happy4
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:16

Jeg burde vel egentlig stoppet henne istedet for å ta bilder, men jeg kunne ikke dy meg! Men skal prøve å ta bilder av Scot når han dykker etter maten i vannskåla, omtrent 1/6 av maten havner jo der, og han har lært å blåse luft ut av snuta for å ikke få vann i den. Er så utrolig morsomt å se på at boblene spruter når han dykker nedi og hvor fornøyd han ser ut når han kommer opp igjen, smattende på godt oppbløtet fôr.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:27

ElinK skrev:

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Picture

Så utrolig pen pusen din er!!! wub4
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:28

ElinK skrev:
Jeg burde vel egentlig stoppet henne istedet for å ta bilder, men jeg kunne ikke dy meg! Men skal prøve å ta bilder av Scot når han dykker etter maten i vannskåla, omtrent 1/6 av maten havner jo der, og han har lært å blåse luft ut av snuta for å ikke få vann i den. Er så utrolig morsomt å se på at boblene spruter når han dykker nedi og hvor fornøyd han ser ut når han kommer opp igjen, smattende på godt oppbløtet fôr.

Det må du jo klikke inn, og sette komando på happy3 happy5
Kjempe kult triks biggrin
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:29

Norwinstars skrev:
ElinK skrev:

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Picture

Så utrolig pen pusen din er!!! wub4

Tusen takk. Tror det er derfor hun slipper unna med alle rampestrekene sine, jeg klarer rett og slett ikke å bli sint på henne wub4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:30

Marte skrev:
ElinK skrev:
Jeg burde vel egentlig stoppet henne istedet for å ta bilder, men jeg kunne ikke dy meg! Men skal prøve å ta bilder av Scot når han dykker etter maten i vannskåla, omtrent 1/6 av maten havner jo der, og han har lært å blåse luft ut av snuta for å ikke få vann i den. Er så utrolig morsomt å se på at boblene spruter når han dykker nedi og hvor fornøyd han ser ut når han kommer opp igjen, smattende på godt oppbløtet fôr.

Det må du jo klikke inn, og sette komando på happy3 happy5
Kjempe kult triks biggrin

Jeg har faktisk tenkt på det, men vi har jo ikke begynt med klikkertrening enda.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:32

Er det en Bengal katt?? Utrolig flott Elin wub4 wub4 wub4
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:36

ElinK skrev:
Marte skrev:
ElinK skrev:
Jeg burde vel egentlig stoppet henne istedet for å ta bilder, men jeg kunne ikke dy meg! Men skal prøve å ta bilder av Scot når han dykker etter maten i vannskåla, omtrent 1/6 av maten havner jo der, og han har lært å blåse luft ut av snuta for å ikke få vann i den. Er så utrolig morsomt å se på at boblene spruter når han dykker nedi og hvor fornøyd han ser ut når han kommer opp igjen, smattende på godt oppbløtet fôr.

Det må du jo klikke inn, og sette komando på happy3 happy5
Kjempe kult triks biggrin

Jeg har faktisk tenkt på det, men vi har jo ikke begynt med klikkertrening enda.

Det er jo enkelt og bare begynne ( selv om jeg anbefaler kurs, så man lærer det riktig ) happy3
Men å lære at klikk betyr godbit skader ingen.
Det har jeg gjort med Fia.. Bare hatt henne forran meg, uten på kreve noe av henne. Har en neve med tørrfor ( ja, jeg er så heldig at jeg trener med tørrfor happy6 ) og setter i gang. Klikk - godbit- klikk - godbit - klikk - godbit. Tar ikke lang tid før han skjønner det, og da kan du klikke når han dykker etter maten og gi han en godbit - MANGE ganger happy3 Ikke få han til åå gjøre det fordi du vil det, men klikk når han gjør det av seg selv happy3

Tilslutt går han vel og gjør det av seg selv forran deg, bare for å få godbit happy6

Jeg ser i allefall ikke a det er noen skade og begyne der biggrin
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:41

Marte skrev:


helle skrev:
Så herlige bilder Very Happy Slik ser det forresten ut når niesen min på 1,5 år spiser også, halvparten av maten ligger på gulvet, utover bordet, eller på oss som sitter ved siden av henne happy4

... og la meg gjette... hundene sitter under bordet eller?? happy4

Jepp! Anna er generellt veldig populær blant hundene her, hun syns nemlig det er utrolig festlig å mate hundene happy4 Hun går bort til Kali og sier "Kalle kos", og så bøyer hun seg ned og får suss på munnen.. Må flire da.. Og etterpå gir hun nam til dem, gjerne i sånn "en til meg, en til deg" stil.. cool





Ja, pusen var råfin! wub4 Blir litt trist når jeg ser slike fine puser, jeg er nemlig allergiskmot katt og kan aldri få katt.
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:41

Marte skrev:
ElinK skrev:
Marte skrev:
ElinK skrev:
Jeg burde vel egentlig stoppet henne istedet for å ta bilder, men jeg kunne ikke dy meg! Men skal prøve å ta bilder av Scot når han dykker etter maten i vannskåla, omtrent 1/6 av maten havner jo der, og han har lært å blåse luft ut av snuta for å ikke få vann i den. Er så utrolig morsomt å se på at boblene spruter når han dykker nedi og hvor fornøyd han ser ut når han kommer opp igjen, smattende på godt oppbløtet fôr.

Det må du jo klikke inn, og sette komando på happy3 happy5
Kjempe kult triks biggrin

Jeg har faktisk tenkt på det, men vi har jo ikke begynt med klikkertrening enda.

Det er jo enkelt og bare begynne ( selv om jeg anbefaler kurs, så man lærer det riktig ) happy3
Men å lære at klikk betyr godbit skader ingen.
Det har jeg gjort med Fia.. Bare hatt henne forran meg, uten på kreve noe av henne. Har en neve med tørrfor ( ja, jeg er så heldig at jeg trener med tørrfor happy6 ) og setter i gang. Klikk - godbit- klikk - godbit - klikk - godbit. Tar ikke lang tid før han skjønner det, og da kan du klikke når han dykker etter maten og gi han en godbit - MANGE ganger happy3 Ikke få han til åå gjøre det fordi du vil det, men klikk når han gjør det av seg selv happy3

Tilslutt går han vel og gjør det av seg selv forran deg, bare for å få godbit happy6

Jeg ser i allefall ikke a det er noen skade og begyne der biggrin

Hmm... Kanskje jeg skal prøve det. Har tenkt på å ta klikkerkurs etter at vi er ferdig med grunnkurset som starter 4. januar. Er jo ferdig med valpekurs og han er jo så lærevillig, selv om han ikke alltid hører happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:44

helle skrev:

Ja, pusen var råfin! wub4 Blir litt trist når jeg ser slike fine puser, jeg er nemlig allergiskmot katt og kan aldri få katt.

Jeg er allergisk mot de fleste katter, men Sara tåler jeg. Men tror det er enten eller, noen reagerer voldsomt på henne, mens f.eks jeg og mamma tåler henne helt fint. Og mamma er hyper-allergisk mot det aller meste. Det eneste er i pollensesongen, når den er på sitt verste, da kan jeg reagere på henne om jeg får henne opp i ansiktet. Men det er jo igjen kanskje pga. pollen i pelsen hennes.

Du får komme og hilse på da vettu happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:44

helle skrev:
Marte skrev:


helle skrev:
Så herlige bilder Very Happy Slik ser det forresten ut når niesen min på 1,5 år spiser også, halvparten av maten ligger på gulvet, utover bordet, eller på oss som sitter ved siden av henne happy4

... og la meg gjette... hundene sitter under bordet eller?? happy4

Jepp! Anna er generellt veldig populær blant hundene her, hun syns nemlig det er utrolig festlig å mate hundene happy4 Hun går bort til Kali og sier "Kalle kos", og så bøyer hun seg ned og får suss på munnen.. Må flire da.. Og etterpå gir hun nam til dem, gjerne i sånn "en til meg, en til deg" stil.. cool


happy4 happy4 Herlig!! wub4
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:46

ElinK skrev:


Hmm... Kanskje jeg skal prøve det. Har tenkt på å ta klikkerkurs etter at vi er ferdig med grunnkurset som starter 4. januar. Er jo ferdig med valpekurs og han er jo så lærevillig, selv om han ikke alltid hører happy4

happy4 happy4 Han er jo bare babyen - bare vent noen måneder du happy4 happy4
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Gjest
Gjest




Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:49

ElinK skrev:
Norwinstars skrev:
ElinK skrev:

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Picture

Så utrolig pen pusen din er!!! wub4

Tusen takk. Tror det er derfor hun slipper unna med alle rampestrekene sine, jeg klarer rett og slett ikke å bli sint på henne wub4

Er hun så silkeglatt i pelsen som hun ser ut til?

Jeg hadde dressert henne til å sove under dyna mi ihvertfall! Kose-gnikke-klappe-masse-pus! hihi sidehug wub4
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 20:55

Norwinstars skrev:
ElinK skrev:
Norwinstars skrev:
ElinK skrev:

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Picture

Så utrolig pen pusen din er!!! wub4

Tusen takk. Tror det er derfor hun slipper unna med alle rampestrekene sine, jeg klarer rett og slett ikke å bli sint på henne wub4

Er hun så silkeglatt i pelsen som hun ser ut til?

Jeg hadde dressert henne til å sove under dyna mi ihvertfall! Kose-gnikke-klappe-masse-pus! hihi sidehug wub4

Hun har verdens mykeste pels, ihvertfall nå som det går mot vinter. Og i sola glitrer pelsen, noe som er litt spesielt for bengaler. Noen bengaler har så mye "glitter" i pelsen at de er vanskelige å fotografere med blitz.

Sara sover ved bena mine hver natt, gjerne under dyna. Så er sjelden jeg fryser på bena om natta, nesten motsatt happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 21:10

Hun er vakker wub4 Min samboer er en skikkelig kattemann happy5
Vi hadde en mix katt som het pus, men han (verdens fineste) ble påkjørt rett utenfor der vi bodde,
så vi sørget veeeeeeeeeeeldig over han sad3

Hva ligger de på i pris sånn ca??
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 21:14

Så nydelige de er begge to wub4
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 21:15

Hege skrev:
Hun er vakker wub4 Min samboer er en skikkelig kattemann happy5
Vi hadde en mix katt som het pus, men han (verdens fineste) ble påkjørt rett utenfor der vi bodde,
så vi sørget veeeeeeeeeeeldig over han sad3

Hva ligger de på i pris sånn ca??

Min forrige katt ble også påkjørt rett utenfor der jeg bodde før. Gikk litt over 2 år før jeg skaffet meg Sara siden jeg ikke ville skaffe meg en katt som "erstatning" for Mio.

Ser på finn.no at bengaler selges fra 3000 kr og oppover. Men er som med hunder, anbefaler å kjøpe fra oppdretter, så da koster de fort 8.000 - 14.000. Kjøpte Sara for 7.000 i 2005, og fikk henne rabattert pga. en fargefeil.

Står en del info på den siden her: www.bengal.no
Er de som overtok oppdrettet til Stig Grimsgaard, oppdretteren til Sara.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 22:00

Hehe. Så herlige bilder! wub4 happy5
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 22:05

Så herlige bilder!

De er no søte da wub4
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 22:10

Lene skrev:
Hehe. Så herlige bilder! wub4 happy5

Tusen takk!


-linda- skrev:
Så herlige bilder!

De er no søte da wub4

Helt enig, de er fryktelig søte wub4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... EmptyMan Des 07 2009, 22:13

Nyyydelige bilder! De er morsomme disse dyrene asså, livet bir aldri kjedelig med dyr i hus... biggrin
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Sponsored content





Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty
PosteTema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...   Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Empty

Til Toppen Go down
 
Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss...
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Valpefôr
» Valpefor
» Valpefór eller Voksenfór?
» Pro Plan valpefòr gies bort
» Hvorfor?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Bilder-
Gå Til: