Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Chester sutrer og skjelver

Go down 
+6
-linda-
Anne
Christina
Fly
Simira
chester
10 posters
AvInnlegg
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyFre Nov 27 2009, 18:40

Når Chester ikke er ute eller sover så sutrer han og skjelver. Og han vil ut med en gang han er kommet inn.

Helt siden Chester spiste sjokolade for nesten tre uker siden så har han oppført seg litt snodig. I begynnelsen tenkte jeg at det bare var reaksjoner på den sprøyten han fikk og på alt han kastet opp den dagen. Og i forrige uke hadde jeg svine influensa så då tenkte jeg at han bare var litt lei av å ikke få gått lange nok turer og sånt siden jeg ikke orket så mye. Men no begynner jeg virkelig å lure på hva han gjør på.

Er det noen her inne som har vært borti dette før? Han spiser og drikker som normalt, men er litt urolig, sutrer myyyye og skjelver så lenge han ikke ligger på fanget mitt under teppet.. Noen tips??
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyFre Nov 27 2009, 18:47

Fryser han? Er han normal på tur/trening?

Skulle tro det var noe som gikk, Odin har også vært litt sånn den siste uka, piper uten noen åpenbar grunn. Men ikke så mye da, og ikke på noen dager nå. En tur til dyrlegen, kanskje?
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyFre Nov 27 2009, 19:10

Han er helt normal på tur..
Til Toppen Go down
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyFre Nov 27 2009, 19:38

Har nabotispen løpetid?

Hva gjør han når han kommer ut, er han på rottejakt?
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyFre Nov 27 2009, 19:41

Ingen nabotisper med løpetid som jeg vet om, men for all del det er jo mulig.

Men ikke noe rottejakt ute, han bare går tur som vanlig liksom. Snuser, tisser, løper, snuser litt mer og markerer litt. hehehe..
Til Toppen Go down
Christina

Christina


Antall Innlegg : 150
Join date : 28.06.2009
Age : 44
Bosted : Kosice

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 10:45

Har du tatt tempen på han da? Kan jo være han har en infeksjon i kroppen?
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 11:25

Om du er urolig for at Chester skal feile noe,så hadde jeg tatt turen til vetrinæren på mandag isteden for å bekymre seg...
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 13:10

nei har ikke tatt tempen enda.. mn bør vel kanskje det. virker som om han er verre no, griner og finner ikke roen..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 13:54

chester skrev:
nei har ikke tatt tempen enda.. mn bør vel kanskje det. virker som om han er verre no, griner og finner ikke roen..

Jeg ville tatt han til veterinær straks! Høres ikke ut som har det så bra. Det har vært et par fatale sykdomstilfeller i det siste, så jeg ville ikke sjangset på å vente til mandag om han blir stadig verre...

Masse lykke til og god bedring! sidehug
Til Toppen Go down
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 14:01

Det er så merkelig at han er seg selv når vi er ute, men med engang vi kommer inn døren så begynner han å grine, løper frem og tilbake, og bare skjelver.. Skjønner ikke dette her...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 14:09

chester skrev:
Det er så merkelig at han er seg selv når vi er ute, men med engang vi kommer inn døren så begynner han å grine, løper frem og tilbake, og bare skjelver.. Skjønner ikke dette her...

Han har nok uro i kroppen, noe som forsterkes når han kommer inn. Ute får han utløp for uro, men ikke inne. Jeg ville sjekka han hos vet'n...
Til Toppen Go down
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 14:25

snakket med vetrinærvakten og de tror det bare er at det er en løpstispe i nærheten.. Så jeg får håpe at det bare er det og leve med at han absolutt ikke slapper av...
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 14:29

Håper han blir seg selv igjen snart da Smile
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 14:41

Så ekkelt da ... stakkars Chester! Håper han snart blir seg selv og slipper å holde på slik trøst*
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 19:38

Er det noen hannhundeiere her som har vært utefor at hundene blir urolige når det er løpetisper i nabolaget? Noen gode tips på hva jeg kan gjøre?? Litt frustrerende at han bare løper frem og tilbake og griner... dry
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 20:50

chester skrev:
Er det noen hannhundeiere her som har vært utefor at hundene blir urolige når det er løpetisper i nabolaget? Noen gode tips på hva jeg kan gjøre?? Litt frustrerende at han bare løper frem og tilbake og griner... dry

Å ja det er helt normalt.Hannhunder kjenner løpetisper på flere kilometers avstand.4 km.....Og er det like i nærheten så kan dem bli ganske så stresset.
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 20:53

då håper jg at det "bare" er det og at han snart roer seg.. eller løpetid varer vel lenge det??
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyLør Nov 28 2009, 21:04

chester skrev:
Det er så merkelig at han er seg selv når vi er ute, men med engang vi kommer inn døren så begynner han å grine, løper frem og tilbake, og bare skjelver.. Skjønner ikke dette her...

chester skrev:
Er det noen hannhundeiere her som har vært utefor at hundene blir urolige når det er løpetisper i nabolaget? Noen gode tips på hva jeg kan gjøre?? Litt frustrerende at han bare løper frem og tilbake og griner...

Azarel har holdt på sånn i en uke nå. Akkurat sånn som du beskriver at Chester er, i tillegg til at Azarel spiser mindre enn normalt den uken dette har stått på.
Jeg er ganske sikker på at det er/var løpetid i nærheten, for det bare da at Azarel holder på sånn. Og ihvertfall at han er sånn så lenge.
Hvis han er dårlig e.l. så kan han være sånn i en dag eller to, men når han har holdt på sånn i en uke så er jeg 99% sikker på at det er pga løpetisper.
Han har heldigvis roet seg i dag da. wink3

Vet ikke om det er så mye du kan gjøre med det...
For oss funker det å sette Azarel i buret eller på soverommet hvis han er alt for ille med piping og hvileløs vandring rundt i huset. Da legger han seg og slapper av (ihvertfall en liten stund).
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
marit83

marit83


Antall Innlegg : 88
Join date : 07.12.2009
Age : 40
Bosted : Oslo

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyTir Des 15 2009, 19:26

Hvordan går det med han? Har han roet seg, var det bare løpetid som gjorde det?
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/hunterfieldsDina
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver EmptyTir Des 15 2009, 19:28

Ja han er rolig igjen no. Virket som om det bare var løpetid som gjorde det.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Chester sutrer og skjelver Empty
PosteTema: Re: Chester sutrer og skjelver   Chester sutrer og skjelver Empty

Til Toppen Go down
 
Chester sutrer og skjelver
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvorfor skjelver hun?
» Er Chester syk?
» Chester
» presentasjon av Chester
» Chester liker ikke snø.....

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: