Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Shoxman

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Shoxman Empty
PosteTema: Shoxman   Shoxman EmptyOns Nov 18 2009, 16:22

Har gjort en liten tabbe - bestilte disse Shoxman Shox_R4_4ac3e0ae98059
fra Shoxman - men de er for små!!!! De er i størrelse 40 - og er så store som tabellen deres sier (25,5 cm i lengde) - dessverre sjekket jeg ikke tabellen skikkelig før jeg sendte ordren av gårde - og de passer altså ikke. Shoxman 626389

Jeg kan sende de til dere hvis det er noen som vil betale 500 NOK for de - den ene skoen er prøvd to ganger (ja- jeg måtte se om det var sant!) Den andre helt ubrukt Shoxman 723324 . Jeg betaler porto Shoxman 557338
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
lindis

lindis


Antall Innlegg : 87
Join date : 09.07.2009
Bosted : Gamle Fredrikstad

Shoxman Empty
PosteTema: Re: Shoxman   Shoxman EmptyOns Nov 18 2009, 23:50

æsj så kjedelig da! jeg bestilte selv to par i 38 og de passet perfekt. jeg bruker vanligvis 37 el 38. Håper du får solgt dem da,viss ikke kan du prøve å legge dem ut på finn!
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Shoxman Empty
PosteTema: Re: Shoxman   Shoxman EmptyTor Nov 19 2009, 20:59

dumt du bor så langt unna... så man ikke kan prøve de først... kjedelig om de ikke passer meg heller.. :p kan gå på rundgang da.. he he
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Shoxman Empty
PosteTema: Re: Shoxman   Shoxman EmptyFre Nov 20 2009, 06:35

Ja - det var det jo, men tabellen sier skoene er 25,5 cm lange - og de er det - problemet er at foten min sikkert er mer 26 cm. Det kan jo gi de en liten hjelp - eller så kan du som jeg har gjort - gått å prøvd Nike (ikke Shox, da) for å se hvordan de er i størrelse. :-)
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Sponsored content





Shoxman Empty
PosteTema: Re: Shoxman   Shoxman Empty

Til Toppen Go down
 
Shoxman
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Bytte/ til salgs-
Gå Til: