Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kennelhoste

Go down 
+22
Marte
CamillaF
d´Chilens
Maria
Tine
Monica P
Lene
Gerd-Marit
Bente L
Maiken
ElinK
Julie
Gry Elena
CamillaB
Eva
Lex
Fly
Kinkade
Marion G
Caroline
Kennel Mirenzo
Marita
26 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 09:04

ElinK skrev:
Hege skrev:
ElinK skrev:
Da er jeg redd for at vi har fått kennelhoste her også. Scot begynte med å være urolig i natt, og utover natten begynte han å histe. Høres ut som han holder på å brekke seg på slutten av hver hostekule. Nå ligger han under dynene på senga og sover. Har skrudd opp varmen litt her hjemme.

Eneste er at vi skal bort i kveld... Scot skal egentlig til et vennepar, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Scot må jo holdes i ro, så da måtte evt hundevaktene kommet hit. Samtidig liker jeg ikke å overlate han til andre når han helt klart ikke er i form.

Og er det noen som har tips om hva jeg burde gjøre? Har snakket med vetten, og var bare å komme bort, men da må vi reise kollektivt siden vi ikke har bil. Så nå er jeg i tvil altså...

Hei Elin happy3

Det er ikke så mye du får gjort, men min erfaring er at de hoster værst i et par dager, så gir det seg litt. Men jeg er helt sikker på at det er kennel hoste dere har. Helt typisk at de hoster til de brekker seg, og noen ganger kommer det opp litt skum. Bare hold han i ro, og varm, men ikke for varmt da.

Det er jo supert om barnevakten kan komme til dere, for som Marian skriver her inne, så blir hosten mye værre når de er i aktivitet. Når vi har hatt kennel hoste, gir jeg de helt oppbløtt for, og ikke iskaldt vann.

Håper du fikk noen gode råd, men det er sikkert andre som har flere råd også.

God bedring til gutten din happy6

Tusen takk. Er ikke noe mor å se at han er syk igjen, er jo ikke lenge siden han fikk vaksinereaksjon.

Er det noen her som vet om man kan bruke Noskapin (hostedempende tabletter) på hund? Har nemlig det liggende allerede.


Jeg tror ikke det hjelper, men ring veterinæren din happy4
Til Toppen Go down
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 09:08

Har hatt kennelhoste her hjemme også, men heldigvis en mild variant!
Varte i ca 4-5 dager.. Holdt han helt i ro, så fort han stresset seg opp ble det hosting!
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 09:10

Hege skrev:
ElinK skrev:
Hege skrev:
ElinK skrev:
Da er jeg redd for at vi har fått kennelhoste her også. Scot begynte med å være urolig i natt, og utover natten begynte han å histe. Høres ut som han holder på å brekke seg på slutten av hver hostekule. Nå ligger han under dynene på senga og sover. Har skrudd opp varmen litt her hjemme.

Eneste er at vi skal bort i kveld... Scot skal egentlig til et vennepar, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Scot må jo holdes i ro, så da måtte evt hundevaktene kommet hit. Samtidig liker jeg ikke å overlate han til andre når han helt klart ikke er i form.

Og er det noen som har tips om hva jeg burde gjøre? Har snakket med vetten, og var bare å komme bort, men da må vi reise kollektivt siden vi ikke har bil. Så nå er jeg i tvil altså...

Hei Elin happy3

Det er ikke så mye du får gjort, men min erfaring er at de hoster værst i et par dager, så gir det seg litt. Men jeg er helt sikker på at det er kennel hoste dere har. Helt typisk at de hoster til de brekker seg, og noen ganger kommer det opp litt skum. Bare hold han i ro, og varm, men ikke for varmt da.

Det er jo supert om barnevakten kan komme til dere, for som Marian skriver her inne, så blir hosten mye værre når de er i aktivitet. Når vi har hatt kennel hoste, gir jeg de helt oppbløtt for, og ikke iskaldt vann.

Håper du fikk noen gode råd, men det er sikkert andre som har flere råd også.

God bedring til gutten din happy6

Tusen takk. Er ikke noe mor å se at han er syk igjen, er jo ikke lenge siden han fikk vaksinereaksjon.

Er det noen her som vet om man kan bruke Noskapin (hostedempende tabletter) på hund? Har nemlig det liggende allerede.


Jeg tror ikke det hjelper, men ring veterinæren din happy4

Da har jeg snakket med vetten, og jeg kunne prøve å gi han 1/4 tablett for å se om det lettet på hosten hans. Det er visst ikke all hoste det hjelper på, men for noen hunder kan det lette litt på sykdomsforløpet når de har kennelhoste. Om ikke annet så er det lettere for de å sove, og søvn er jo alltid den beste medisin.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 09:14

God bedring til Scot! sidehug

Håper han har hjelp av hostetablettene. Og at han ikke reagerer sånn som jeg gjør på dem.. Jeg får nemlig noen vanvittige magekramper, som ikke ligner noe annet jeg har hatt før.. Trodde jeg skulle dø.. blink00 Og siden jeg ikke skjønte at det var tablettene som gjorde det, så tok jeg like godt en til.. what3
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Gjest
Gjest




Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 09:20

Lex skrev:
God bedring til Scot! sidehug

Håper han har hjelp av hostetablettene. Og at han ikke reagerer sånn som jeg gjør på dem.. Jeg får nemlig noen vanvittige magekramper, som ikke ligner noe annet jeg har hatt før.. Trodde jeg skulle dø.. blink00 Og siden jeg ikke skjønte at det var tablettene som gjorde det, så tok jeg like godt en til.. what3


Den samme reaksjonen fikk jeg Vivi... helt vanvittige smerter Crying or Very sad
Trodde min siste time hadde kommet..

Men det er mange år siden, og jeg har ikke tatt de siden.

Men det virker ikke likt på alle no0

God bedring til alle som har dette sidehug
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 09:22

Lex skrev:
God bedring til Scot! sidehug

Håper han har hjelp av hostetablettene. Og at han ikke reagerer sånn som jeg gjør på dem.. Jeg får nemlig noen vanvittige magekramper, som ikke ligner noe annet jeg har hatt før.. Trodde jeg skulle dø.. blink00 Og siden jeg ikke skjønte at det var tablettene som gjorde det, så tok jeg like godt en til.. what3

Ja, pappa reagerer på samme måten. Men nå har Scot fått 1/2 (ble enige med vetten om å starte med 1/2 siden han hoster så han vrenger seg, og heller fortsette med 1/4). Og nå sover han tungt ved siden av meg i sofaen, virker som om hosten har roet seg litt...
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Bente L

Bente L


Antall Innlegg : 278
Join date : 15.06.2009
Age : 62
Bosted : Trondheim

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 10:46

God bedring til Scot happy3
Til Toppen Go down
http://www.piczo.com/bgier
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 11:22

God bedring til Scot - hvis Noskapin hjelper - supert - ellers finnes det hostesaft for hunder også er blitt meg fortalt. Cora hadde et mildt angrep (heldigvis) av kennelhoste for 3 ukers tid siden - men siden det ikke var så ille at hun brakk seg og bare varte et par dager brukte jeg ingenting, men fikk altså tips om hostesaft for hunder.
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Gjest
Gjest




Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 11:34

Da er det visst vår tur, og ikke bare det, vi har smitta kompisen til Dior som nettopp har hatt kraftig lungebetenele! sad3
Dior har det greit nok, men Boss, kompisen, stakkar måtte ha både det ene og det andre iom at han er ganske svak allerede..
Jaja, sånn er det bare.
Takk for at du oplyste om det her inne så jeg vet hva som feiler gullet mitt! Very Happy

Er det forresten vanlig at de får økt temp? Dior er litt varmere enn vanlig, nemlig. Smile
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 11:37

Kennelhoste er noe dritt!
God bedring til alle som er smittet! therethere
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Monica P

Monica P


Antall Innlegg : 410
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 12:03

Maiken skrev:
Har hatt kennelhoste her hjemme også, men heldigvis en mild variant!
Varte i ca 4-5 dager.. Holdt han helt i ro, så fort han stresset seg opp ble det hosting!

Vi har også hatt det og det var det samme her. Varte ca ei uke. Det som var sykt irriterende var at energien hans aldri tok slutt og han virket overhodet ikke syk. Men så snart han kavet seg litt opp begynte hostingen. Holdt han i ro så mye som mulig men etter 5 dager bare MÅTTE vi ut på langtur.

God bedring til Scot, håper det går fort over wink3
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
Gjest
Gjest




Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 12:38

Anette&Dior skrev:
Da er det visst vår tur, og ikke bare det, vi har smitta kompisen til Dior som nettopp har hatt kraftig lungebetenele! sad3
Dior har det greit nok, men Boss, kompisen, stakkar måtte ha både det ene og det andre iom at han er ganske svak allerede..
Jaja, sånn er det bare.
Takk for at du oplyste om det her inne så jeg vet hva som feiler gullet mitt! Very Happy

Er det forresten vanlig at de får økt temp? Dior er litt varmere enn vanlig, nemlig. Smile

Prøv å ikke føl skyld i at Dior har smitta Boss. Ingen vet hva som bærer smitte, da man smitter FØR det bryter ut. Fra man smitter noen går det vanligvis ca 1 uke (på de fleste tilfellene), så det er ikke sikkert dere er syndebukken. wink3

Økt temperatur følger med kennelhosten hos noen, mens andre merker ikke noe endring i temperatur.

Se på dette som en smittsom forkjølelse. Det er vondt å se de små hoste til dem brekker seg, men det går fort over.

Sist det var kennelhoste hos oss var for over 3 år siden, og jeg håper det blir minst like lenge til neste gang.

Lillestrøm kommer til å være en gigantisk smitte-bule under NKK-utstillingen, det er jeg overbevist om. sad3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 12:45

Norwinstars skrev:
Anette&Dior skrev:
Da er det visst vår tur, og ikke bare det, vi har smitta kompisen til Dior som nettopp har hatt kraftig lungebetenele! sad3
Dior har det greit nok, men Boss, kompisen, stakkar måtte ha både det ene og det andre iom at han er ganske svak allerede..
Jaja, sånn er det bare.
Takk for at du oplyste om det her inne så jeg vet hva som feiler gullet mitt! Very Happy

Er det forresten vanlig at de får økt temp? Dior er litt varmere enn vanlig, nemlig. Smile

Prøv å ikke føl skyld i at Dior har smitta Boss. Ingen vet hva som bærer smitte, da man smitter FØR det bryter ut. Fra man smitter noen går det vanligvis ca 1 uke (på de fleste tilfellene), så det er ikke sikkert dere er syndebukken. wink3

Økt temperatur følger med kennelhosten hos noen, mens andre merker ikke noe endring i temperatur.

Se på dette som en smittsom forkjølelse. Det er vondt å se de små hoste til dem brekker seg, men det går fort over.

Sist det var kennelhoste hos oss var for over 3 år siden, og jeg håper det blir minst like lenge til neste gang.

Lillestrøm kommer til å være en gigantisk smitte-bule under NKK-utstillingen, det er jeg overbevist om. sad3


Vi hadde tenktt oss til Lillestrøm, men dropper det nå. Er noe skikkelig herk, men er lite man kan gjøre for å forhindre smitte siden de er smittsomme før de får symptomer. Scot går jo på valpekurs og har truffet generelt mye hunder de siste dagene og ukene, så umulig å si hvor smitten kommer fra.

Får bare smøre meg med tålmodighet, er nesten som å ha et sykt barn det her happy3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 13:53

Norwinstars skrev:

Prøv å ikke føl skyld i at Dior har smitta Boss. Ingen vet hva som bærer smitte, da man smitter FØR det bryter ut. Fra man smitter noen går det vanligvis ca 1 uke (på de fleste tilfellene), så det er ikke sikkert dere er syndebukken. wink3

Økt temperatur følger med kennelhosten hos noen, mens andre merker ikke noe endring i temperatur.

Se på dette som en smittsom forkjølelse. Det er vondt å se de små hoste til dem brekker seg, men det går fort over.

Sist det var kennelhoste hos oss var for over 3 år siden, og jeg håper det blir minst like lenge til neste gang.

Lillestrøm kommer til å være en gigantisk smitte-bule under NKK-utstillingen, det er jeg overbevist om. sad3

Takk takk. Smile

Dior skal ikke stilles i Lillestrøm, er for liten, så han skal IHVERTFALL ikke dit! Smile

Gooooood bedring til alle! Smile
Til Toppen Go down
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 14:46

God bedring til alle syke voffser!
Til Toppen Go down
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 15:43

Huff, så mange som har fått den ekle kennelhosten!! Kennelhoste - Page 2 626389

God bedring til alle!! Kennelhoste - Page 2 111968
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Gjest
Gjest




Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 20:54

Nå er fjerde hund brutt ut med kennelhoste her i huset. :pale:
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 21:00

Norwinstars skrev:
Nå er fjerde hund brutt ut med kennelhoste her i huset. :pale:

Nå synes jeg synd på deg og hundene. Jeg som synes det er slitsomt med en huh3 Er dine veldig slappe eller? Vil anbefale Noskapin, Scot fikk først 1/2 tablett og hosten forsvant nesten og han fikk sovet ut. Når han våknet kom matlysten tilbake, han jagde til og med katten, men det utløste jo tidenes hostekule igjen. Han fikk 1/4 tablett i 16-tiden og tenkte å gi han 1/4 før vi legger oss i håp om å få litt søvn i natt.

God bedring til alle dine, kennelhoste er noe dritt!!!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 22:00

ElinK skrev:
Norwinstars skrev:
Nå er fjerde hund brutt ut med kennelhoste her i huset. :pale:

Nå synes jeg synd på deg og hundene. Jeg som synes det er slitsomt med en huh3 Er dine veldig slappe eller? Vil anbefale Noskapin, Scot fikk først 1/2 tablett og hosten forsvant nesten og han fikk sovet ut. Når han våknet kom matlysten tilbake, han jagde til og med katten, men det utløste jo tidenes hostekule igjen. Han fikk 1/4 tablett i 16-tiden og tenkte å gi han 1/4 før vi legger oss i håp om å få litt søvn i natt.

God bedring til alle dine, kennelhoste er noe dritt!!!

Jack hoster kanskje bare annen hver time nå.
Av damene har jeg 1 som hoster lite, men brekker seg og spyr skum hele tiden. Og 1 som hoster som en hes gås, etterfulgt med en brekkning. Og Madonna som ligger urørlig i panikk for neste "kule", og redder seg fint ved at hun ikke hoster så mye.

Men Madonna hadde det for over 3 år siden, og var da meget redusert i allmenntilstanden.

Ingen av dem er slappe, men dem sover vannvittig mye. Bare Myggis er SUPER-TURBO og løper fortsatt oppover vegger og svinger seg i gardinene. Hun er energy-pack til tusen!!!! Men jeg må holde henne i ro for å unngå at hun blir sykere.

Vil unngå i det lengste å gi hundene en type tablett dem aldri har fått før. Om tilstandene forværrer seg, får jeg reagere deretter. Foreløpig har ingen nedsatt allmenntilstand, dem bare innfinner seg med at hverdagen jekkes ned noen hakk.

God bedring til alle dere andre som er smitta. sidehug
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 22:12

Huff, skikkelig epidemi for tida... what3 Så kommer vel vi til Lillestrøm og drar dritten med oss til Bodø.. dry

Vi får være forsiktig der borte. Selv om det ikke er så lett. Hundene vi har med oss er relativt nyvaksinerte, så vi satser hardt på at det er litt virkning igjen. unsure3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTor Nov 19 2009, 22:18

Julie skrev:
Huff, skikkelig epidemi for tida... what3 Så kommer vel vi til Lillestrøm og drar dritten med oss til Bodø.. dry

Vi får være forsiktig der borte. Selv om det ikke er så lett. Hundene vi har med oss er relativt nyvaksinerte, så vi satser hardt på at det er litt virkning igjen. unsure3

Det florerer ihvertfall på Østlandet. Scot ble vaksinert for 3 uker siden, så trodde han var relativt trygg, men syk ble han jo. Håper bare det letter på sykdomsforløpet i det minste. Hadde gledet meg til å reise til Lillestrøm, men sånn gikk det ikke sad3

Håper ingen fler blir syke nå, dette er kjedelige greier!!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
d´Chilens

d´Chilens


Antall Innlegg : 32
Join date : 17.06.2009
Bosted : Sundsvall / Sverige

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyLør Nov 21 2009, 22:59

Norwinstars skrev:
Lillestrøm kommer til å være en gigantisk smitte-bule under NKK-utstillingen, det er jeg overbevist om. sad3

Ja, på utställning är risken otroligt stor att man kan få med sig en "bacill" hem. Jag har en utställning kvar i år (HUND 2009) och hoppas jag slipper få med mig några baciller hem.

Blir lite nyfiken hur Norska och Svenska regler skiljer sig i samband med utställning/tävling?
På SKK (Svenska kennelklubben) står det:

Hund som har en smittsam sjukdom eller ohyra får inte delta.
Hund får inte delta som under den senaste månaden har haft eller misstänkts ha haft
valpsjuka, parvovirusinfektion eller kennelhosta, eller som under den senaste månaden vistats tillsammans med hund som då var sjuk i någon av dessa sjukdomar. Hund får inte delta tidigare än 2 månader efter avslutad karantänsvistelse.
Til Toppen Go down
http://www.dchilens.se
Gjest
Gjest




Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTir Nov 24 2009, 08:24

Da er Johnny i gang med hosten.... sad3 sad3 sad3

....bare 2 igjen som ikke har fått utbruddet....men nå regner jeg med at alle får det. Crying or Very sad
Til Toppen Go down
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTir Nov 24 2009, 08:32

Lex hilser til onkel Johnny og ønsker god bedring! Han mener at så tøffe mannfolk overlever litt hoste.. cool

God bedring til alle hos deg Marian!! Hvem er igjen nå da? Frodo og Madonna, eller Topic? Her er vi nesten ferdige med hosten, og formen har stort sett vært grei hele tiden. Heldigvis.. sidehug
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Gjest
Gjest




Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 EmptyTir Nov 24 2009, 08:37

Lex skrev:
Lex hilser til onkel Johnny og ønsker god bedring! Han mener at så tøffe mannfolk overlever litt hoste.. cool

God bedring til alle hos deg Marian!! Hvem er igjen nå da? Frodo og Madonna, eller Topic? Her er vi nesten ferdige med hosten, og formen har stort sett vært grei hele tiden. Heldigvis.. sidehug

Johnny hilser tilbake! Johnny er en "myk mann" og litt baby fortsatt, så han vil nok føle seg veeeldig pleietrengene og stakkarslig... happy4

Frodo og Topic er foreløpig ikke i hoste-modus, men om dem er smittet vet jeg jo ikke.... huh3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kennelhoste - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kennelhoste   Kennelhoste - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Kennelhoste
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Kennelhoste
» Kennelhoste
» kennelhoste og smitte

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: