Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kennel Chi O´din

Go down 
+7
Fixa
Nina (Kennel Dijontoma)
Marte
Gry Elena
Eva
Kinkade
Kaja
11 posters
AvInnlegg
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyMan Jun 15 2009, 15:39

Kennel Chi O´din

Kennel Chi O´din består i dag av meg Kaja, min mann Erik og om noen få uker, vårt nye familimedlem. Vi bor i et hus i Oslo, sammen med våre 3 hjemmeboende hunder.
Kennelen ble nok på sett og vis "etablert" lenge før ting kom igang, da jeg alltid har hatt interesse for hund, avl og det som rører seg rundt disse tingene, men vårt kennelnavn fikk vi i 2005.
Kennelnavnet er laget på bakgrunn av 3 hunder som sto og står mitt hjerte svært nær, og som var grunnlaget for at vi startet med oppdrett, selv om kun en av de er direkte ivolvert i avlen. Chi - etter Chili, O - etter Otto (min cavalier), og din etter Odin (vår dobermann).

Samtidig består vår kennel av et stort team med engasjerte mennesker, mennesker som er gode samarbeidspartnere og venner. Mennesker som har hunder fra oss, være seg valpekjøpere, deleiere eller fórverter - som gjør det mulig for oss å holde flere hunder igang i vårt oppdrett i ønsket om å forbedre rasen. Vi ønsker ikke ha for mange hunder hjemme, og det er gull verdt at vi har hunder som bor ute hos supre mennesker, men som vi kan benytte oss av i vår avl. Tusen takk for at dere er dere!! sidehug

Kennel Chi O´din Ransater-08-chili-1
Vår stamtispe NUCH Jean Dark Enchilada (NUCH SUCH KORAD Quebec´s Yappy x Sorita´s Raisin My Candy Girl)

Kennel Chi O´din Jellow2.5aar
Vår Jean Dark Jelly Bean (ESCH WW-02 EUW-04 Osborn V Melkid House x NUCH SUCH ESCH Jean Dark Bon Bon)

Kennel Chi O´din Odin-between_sheets
Vår dobergutt Odin på snart 6 år, Jean Dark Between Sheets (CH Smart Wood Hill´s Elisir x CH Jean Dark Ombre Rose)

*** ***
Hanner vi eier

Kennel Chi O´din Jaimy-2_5aar
Vår hollandske stolthet NUCH SUCH Jaimy V Majori´s Donk (CH Woody V Majori´s Donk x CH WW-02 Ursula V Majori´s Donk) Deleies med min svoger og søster

Kennel Chi O´din Roman-okt-08
Vår russiske tsar CERT-vinner Joker Show Zhestokiy Romans (MultiCH Joker Show Artist x RUCH Joker Show Yes I Am The Best) Deleies med fam. Wean/Rindal

Kennel Chi O´din Dali-6month3
Vår russiske tsar Chernaya Kalitva Daily Gift (JCH Nasha Marka Dimitry Donksoy x RUCH Slavjanka Ocarovatel Naya Asol) Deleies med Kennel Kinkade

Tisper som vi har benyttet i avl, eller forhåpentligvis vil få glede av i vår fremtidige avl:
* Chi O´din Bali (SUCH AMCH Whitehouse´s One Tough Cowboy x NUCH Jean Dark Enchilada)- mamma til vårt F-kull
* Pequeños Valientes Go Pretty Pink
Kennel Chi O´din Florida-april-09
* Chi O´din Florida(MultiCH Sorita´s Jim Jump For Joy x Chi O´din Bali)
m.fl

Vår aller første champion er Chi O´din Andalucía
Hun var den første hunden med vårt prefix som tok Cert, Cacib, BIR, BIG-plasserin og Norsk og Dansk Championat!
Kennel Chi O´din Andalucia-spesialen-07
NUCH DKCH Chi O´din Andalucía (SUCH RUCH BYCH RUJCH MAde in Spain Obiwan-Kenobi x NUCH Jean Dark Enchilada) eier: Camilla Hoel

Vi er meget stolte av våre Chi O´dinere med eiere, og har den store glede av å ha riktig god kontakt med svært mange. Vi blir så glade for alle tilbakemeldinger vi får fra våre valpekjøpere og sender en stor takk for at dere forvalter deres Chi O´dinere på aller beste sett. happy6

Vi har per dags dato hatt 7 kull med tilsammen 24 valper. Vi er opptatt av å uteøke vår avlsbase, og har derfor jobbet en del med å få inn nye blodslinjer i våre kull. Noe vi selv synes vi har lykkes godt med. Dette gir oss også en større mulighet i fremtiden. Vi er ytterst takknemlige til alle de som har bidratt med å låne oss sine flotte hanner i avl, la oss forvalte nye flotte hunder og ellers er villige til å dele av seg med sin uvurderlige kunnskap. Samarbeid vi aldri ville vært foruten! Sammen står man sterkere biggrin

Mer info om oss, våre hunder, tidligere kull, fremtidige kull m.m kan sees på våre hjemmesider på biggrin Kennel Chi O´din
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyMan Jun 15 2009, 16:53

Hallo sidehug

ja du vet jo i detalj hva jeg synes om den flotte gjengen din happy4 happy6

Vi gleder oss utrolig til å hilse på det nye familimedlemmet som dukker opp i sommer happy3
....ja og så gleder vi oss sef til å se Dali i tillegg excited

Vi ser fram til et fortsatt strålende samarbeid med kennel Chi O'din og den flotte gjengen som er knyttet til kennelen gjennom sine hunder happy6
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyMan Jun 15 2009, 17:25

Velkommen hit Kaja, fine hundene! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 64
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyMan Jun 15 2009, 17:35

Hei Kaja, fin presentasjon av den fine gjengen din happy6 Nå er det ikke lenge til det ny familiemedlemmet dere dukker opp heller, blir morro, masse lykke til happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyMan Jun 15 2009, 19:18

Kjempe fin presentasjon Kaja happy6

Gleder meg også masse til å hilse på lillegutt som snart kommer til verden ❤

Og jeg er stolt av å være en del av Chi O´din teamet sidehug

( jeg har for øyeblikket 3 Chi O´dinere her hjemme og de har alle et hjerte av gull plain3 )
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyMan Jun 15 2009, 23:37

Fin presentasjon Kaja, og masse fine vofser! Very Happy Blir spennende med den lille, tobente nykomlingen, og sånn som den magen din så ut i helgen, så blir jeg ikke overrasket om det kommer to i stedet for én! biggrin Masse lykke til med fødselen, så gleder vi til å se en liten framtidig handler på utstillingene etter hvert... wink3 wink3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyTir Jun 16 2009, 07:29

Kjemmpe fin presentasjon kaja! og fine bilder av skjønnhetene dine ❤ Blir morro og treffe dere igjen når dere kommer til Trondheim, så du får knipe knærne sammen til du kommer hjem igjen biggrin
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyTir Jun 16 2009, 09:10

Tusen takk biggrin

Når denne prinsen vil ut, er det vel egentlig bare han som vet, så jeg har bare å smøre meg med tålmodighet Laughing
Vi satser dog på at han venter til etter NKK Tr.heim hehe..

Og en fremtidig handler, om jeg får bestemme så kan det nok hende han blir det , men om min man får bestemme, blir det nok ingen hundeutstiller, men heller en friluftsmann som vil ut å fiske fremfor å reise på hundeutstillinger med mor.. rolleyes3 Vi kanskje får litt av hvert.... man vet jo aldri hvilken interesser disse barna får.
Mine foreldre hadde vel aldri sett for seg at jeg skulle brenne intenst for hunder, avl, oppdrett og utstillinger slik jeg gjør happy4 de er stolte, men synes nok jeg er en smule gaaaaal også.. excited Laughing
Så tiden får vise om jeg får en liten juniorhandler... :P Men en kjekk gutt det blir det nok.. wink3
(hans første utstilling blir nok NKK Bjerke.. :P )
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyTir Jun 16 2009, 09:50

Flotte hunder Very Happy Og gratulerer med snart familieforøkelse ❤
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyTir Jun 16 2009, 10:02

Hei og hopp Kaja!
Nydelige hunder du har altså. Spesielt han-du-vet-som-ikke-er-nevnt-her.. Sukk..
Og Jellow var bare herlig kosete da. Lykke til videre med både valpiser, babiser og alt annet sprøtt du finner på. Smile

Sees forhåpentligvis på NKK Trondheim. Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyTir Jun 16 2009, 20:52

Flotte hunder har du, Kaja. Men det vet du jo at jeg synes wink3

Gleder meg enormt til å følge både lillegutt og dere videre biggrin
Til Toppen Go down
pusevoffen

pusevoffen


Antall Innlegg : 661
Join date : 12.06.2009

Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din EmptyLør Jun 20 2009, 14:37

Flotte hunder du har happy6
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kennel Chi O´din Empty
PosteTema: Re: Kennel Chi O´din   Kennel Chi O´din Empty

Til Toppen Go down
 
Kennel Chi O´din
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kennel Chi O´din
» .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul
» Noticeable kennel
» Quelebris Kennel
» Bellzelius kennel

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Presentasjoner-
Gå Til: