Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Siri

Go down 
+15
Cesilie
Gerd-Marit
pusevoffen
Simira
Anne
Julie
Fixa
Nina (Kennel Dijontoma)
Kinkade
Caroline
Eva
*Cathrina*
Maria
Gry Elena
Siri
19 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyFre Jun 19 2009, 21:39

Gratulerer med bebisen, nå kommer de neste ukene til å gå i sneglefart tenker jeg! Laughing Gleder meg til å se det lille nurket når du endelig får han hjem! Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyLør Jun 20 2009, 09:36

Takk Nina! Very Happy Ja, gjett om tiden kommer til å gå sakte... Gleder meg bare til bilder jeg nå, og blogg så jeg kan følge med på bebisen min!! happy5

Vi får avtale en playdate med guttaboys når han har komt hjem! wink3
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
pusevoffen

pusevoffen


Antall Innlegg : 661
Join date : 12.06.2009

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyLør Jun 20 2009, 15:19

welcome Gratulerer med valp plain3
Til Toppen Go down
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyMan Jun 22 2009, 01:22

HeiHei!

Gratulerer så mye med valp!! Tipper at de neste ukene kommer til å gå saaakte! rolleyes3 happy4

Jeg er også fra Karmøy, og håper at jeg skal få en Pinscher-valp i løpet av høsten. Hadde vert morsomt om vi kunne blitt kjent, og kanskje møttes sammen med valpene våre en vakker dag når du er hjemme på øya...? Det hadde vert kjempekoselig! Hvor på Karmøy er du ifra forresten? Jeg holder til i Skudeneshavn. Smile
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyMan Jun 22 2009, 09:47

Gratulerer med den lille prinsen king Godt det er sommer,så du kan kose deg i ventetiden happy3
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyMan Jun 22 2009, 11:27

Gry skrev:
HeiHei!

Gratulerer så mye med valp!! Tipper at de neste ukene kommer til å gå saaakte! rolleyes3 happy4

Jeg er også fra Karmøy, og håper at jeg skal få en Pinscher-valp i løpet av høsten. Hadde vert morsomt om vi kunne blitt kjent, og kanskje møttes sammen med valpene våre en vakker dag når du er hjemme på øya...? Det hadde vert kjempekoselig! Hvor på Karmøy er du ifra forresten? Jeg holder til i Skudeneshavn. Smile

Oj, så gøy! Very Happy Hvor gammel er du, og hva er etternavnet ditt? Jeg kommer fra Haga, sånn midt mellom skudenes og åkra, men gikk på ungdomskolen i skudenes, så jeg vet jo hvem de fleste på min alder derfra er! Smile

Jeg kommer til å reise hjem en del utover høsten, for jeg skal bli tante, så jeg vil nok besøke litt oftere, og kommer jo da til å ha med gutten min hjem, så det hadde vært kjempekoselig å møttes!! happy6
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyMan Jun 22 2009, 19:24

Siri skrev:
Oj, så gøy! Very Happy Hvor gammel er du, og hva er etternavnet ditt? Jeg kommer fra Haga, sånn midt mellom skudenes og åkra, men gikk på ungdomskolen i skudenes, så jeg vet jo hvem de fleste på min alder derfra er! Smile

Jeg kommer til å reise hjem en del utover høsten, for jeg skal bli tante, så jeg vil nok besøke litt oftere, og kommer jo da til å ha med gutten min hjem, så det hadde vært kjempekoselig å møttes!! happy6

Jeg er snart 26, og Halvorsen er etternavnet. Smile
Fra Haga ja, da vet jeg kanskje hvem du er når jeg evt ser deg, men navnet ringer ingen umiddelbar bjelle... Men så er jeg udugelig på navn også. unsure3 laughs Hvor gammel er du?

Så morsomt, da MÅ vi få til et "hundetreff" dersom det blir valp på meg også i høst! Very Happy Det er vel et fåtall av Pinschere her på Karmøy, hvis det er noen i det hele tatt...? Jeg har aldri møtt noen hvertfall. Så det hadde vert kjekkt! happy3
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyMan Jun 22 2009, 20:49

Hmmm... Jeg er egentlig likedan, navnet ditt ringer heller ingen bjelle, men godt mulig jeg kjenner deg igjen når jeg ser deg! rolleyes3

Jeg er 23 år, og heter Haga til etternavn også! Smile

Du er 1 år yngre enn søstera mi da, Dagrun Haga... Høres det kjent ut..? Har du vokst opp i skudenes, altså gått på ungdomskole der?

Ja, håper det blir valp på deg også da, er ihvertfall mange kull i Sverige i sommer, krysser fingrene for deg! happy6 Må definitivt møtes når du får! wink3

Hvilken farge og kjønn er det du vil ha da?

Har heller aldri sett noen pinschere på Karmøy tror jeg, så jeg vet ikke om det er noen der i det hele tatt... :roll:
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyMan Jun 22 2009, 21:52

Siri skrev:
Hmmm... Jeg er egentlig likedan, navnet ditt ringer heller ingen bjelle, men godt mulig jeg kjenner deg igjen når jeg ser deg! rolleyes3

Jeg er 23 år, og heter Haga til etternavn også! Smile

Du er 1 år yngre enn søstera mi da, Dagrun Haga... Høres det kjent ut..? Har du vokst opp i skudenes, altså gått på ungdomskole der?

Ja, håper det blir valp på deg også da, er ihvertfall mange kull i Sverige i sommer, krysser fingrene for deg! happy6 Må definitivt møtes når du får! wink3

Hvilken farge og kjønn er det du vil ha da?

Har heller aldri sett noen pinschere på Karmøy tror jeg, så jeg vet ikke om det er noen der i det hele tatt... :roll:

Dagrun Haga høres heller ikke kjent ut nei... unsure3 Men jeg kjenner ei Anne Kristine Haga derimot, og når jeg tenker meg om så innbilder jeg meg at hun har nevnt en Siri i forbindelse med hestene som står i stallen ved siden av faren hennes der på Haga....? Mullig jeg surrer fælt her, men det kan ikke være deg det da? At hun er tanten din eller noe i den dur....? Smile Hmm...

Jeg har vokst opp i Skudenes og har gått på skole her ja. Smile

Jeg skal ha tispe, hvilken farge det blir vet jeg ikke helt enda. Jeg må være ærlig å si at jeg foretrekker black/tan, men farge kommer i sisterekke av prioriteringer egentlig. Så vi får se! happy4 happy4 Står på liste hos en kennel som venter (b/t) valper i uke 27, så blir spennende å se om det blir født en tispevalp til meg der. Tør knapt å håpe enda, spesielt siden jeg står som nr.3 i køen for tispe. Smile
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyMan Jun 22 2009, 23:30

Gry skrev:


Dagrun Haga høres heller ikke kjent ut nei... unsure3 Men jeg kjenner ei Anne Kristine Haga derimot, og når jeg tenker meg om så innbilder jeg meg at hun har nevnt en Siri i forbindelse med hestene som står i stallen ved siden av faren hennes der på Haga....? Mullig jeg surrer fælt her, men det kan ikke være deg det da? At hun er tanten din eller noe i den dur....? Smile Hmm...

Jeg har vokst opp i Skudenes og har gått på skole her ja. Smile

Jeg skal ha tispe, hvilken farge det blir vet jeg ikke helt enda. Jeg må være ærlig å si at jeg foretrekker black/tan, men farge kommer i sisterekke av prioriteringer egentlig. Så vi får se! happy4 happy4

Ja, Anne Kristine(eller Tine, som vi kaller henne) er tanten min! Smile
Hvordan kjenner du henne? Jobber dere sammen kanskje?
Jeg hadde hest i flere år før jeg flyttet, men nå er det søstera mi Ingfrid sine hester som står der, hun har også 3 parson russell terriere, og har hatt 2 kull! Smile

Jeg var vel egentlig mer bestemt på farge enn kjønn jeg da! Laughing Men ville helst ha en svart hann, og det er det jeg får, så jeg er jo veldig fornøyd! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyMan Jun 22 2009, 23:49

Siri skrev:
Ja, Anne Kristine(eller Tine, som vi kaller henne) er tanten min! Smile
Hvordan kjenner du henne? Jobber dere sammen kanskje?
Jeg hadde hest i flere år før jeg flyttet, men nå er det søstera mi Ingfrid sine hester som står der, hun har også 3 parson russell terriere, og har hatt 2 kull! Smile

Jeg var vel egentlig mer bestemt på farge enn kjønn jeg da! Laughing Men ville helst ha en svart hann, og det er det jeg får, så jeg er jo veldig fornøyd! biggrin

Aha, så morsomt da! laughs Anne Kristine er kjempekoselig! Jeg har ikke jobbet med henne, men kjenner til henne via jobben hennes. Jeg hadde kontakt med henne da jeg sleit endel med angst. Smile Begynner å bli en stund siden jeg snakket med henne sist, rundt 2 år tror jeg?
Vet hvem søsteren din Ingfrid er også, da kjæresten min kjenner mannen hennes. Smile

Så bra at du fikk akkurat det du ville ha!! happy4 Det er jo egentlig hannene som er flottest, men jeg foretrekker tispe for det er det jeg er vant med, rett og slett. Har bare hatt tispe tidligere. Smile
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 00:16

Aha, ja, hun er veldig koselig, en god tante er hun også! biggrin

Jeg så ikke at du hadde skrevet at du står i kø hos en kennel, så spennende da!! Nervepirrende det der, i det kullet jeg skal ha valp fra er jo faren rød, og moren b/t, så jeg våget egentlig ikke å håpe så mye jeg heller, men så ble jommen meg 6 av 8 av dem b/t valper, 3 av dem gutter! happy5

Men det var visst kø på tisper hos dem også, så det er nok vanskeligere å få en tispe, siden det virker å være mest populært... Får bare krysse fingrene, uke 27 er jo neste uke(jada, det føles litt mer som et år når man venter..... unsure3 Laughing ), du må si fra når du vet da, spent jeg også nå! wink3
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 00:35

Siri skrev:
Aha, ja, hun er veldig koselig, en god tante er hun også! biggrin

Jeg så ikke at du hadde skrevet at du står i kø hos en kennel, så spennende da!! Nervepirrende det der, i det kullet jeg skal ha valp fra er jo faren rød, og moren b/t, så jeg våget egentlig ikke å håpe så mye jeg heller, men så ble jommen meg 6 av 8 av dem b/t valper, 3 av dem gutter! happy5

Men det var visst kø på tisper hos dem også, så det er nok vanskeligere å få en tispe, siden det virker å være mest populært... Får bare krysse fingrene, uke 27 er jo neste uke(jada, det føles litt mer som et år når man venter..... unsure3 Laughing ), du må si fra når du vet da, spent jeg også nå! wink3

Er ikke rart at du ikke så det, jeg redigerte og postet den delen av innlegget sikkert 2 minutt før du svarte på det. Very Happy Jeg var ikke sikker på om jeg skulle si det eller ei, litt kjedelig å "spre nyheten" før jeg vet om det bli valp på meg i det hele tatt, men pytt på. rolleyes3 Er jo litt kjekkt å dele spenningen med noen som vet hva jeg snakker om også, alle rundt meg er passelig dritlei av valpemaset mitt tror jeg. rolleyes3 laughs
Skjønner hva du mener med nervepirrende ja, hver dag virker like lang som 3 dager, jo. *Sukk* Håper tispa får valper på mandagen i uke 27! Hehe! Jeg skal absolutt si ifra med èn gang jeg vet mer. happy4
Du er heldig som fikk valp fra det kullet, flaks at flerparten ble b/t og i tillegg at det ble 3 hanner! Smile
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 00:50

Gry skrev:

Er ikke rart at du ikke så det, jeg redigerte og postet den delen av innlegget sikkert 2 minutt før du svarte på det. Very Happy Jeg var ikke sikker på om jeg skulle si det eller ei, litt kjedelig å "spre nyheten" før jeg vet om det bli valp på meg i det hele tatt, men pytt på. rolleyes3 Er jo litt kjekkt å dele spenningen med noen som vet hva jeg snakker om også, alle rundt meg er passelig dritlei av valpemaset mitt tror jeg. rolleyes3 laughs
Skjønner hva du mener med nervepirrende ja, hver dag virker like lang som 3 dager, jo. *Sukk* Håper tispa får valper på mandagen i uke 27! Hehe! Jeg skal absolutt si ifra med èn gang jeg vet mer. happy4
Du er heldig som fikk valp fra det kullet, flaks at flerparten ble b/t og i tillegg at det ble 3 hanner! Smile

Hehe, men da så, syns det var litt rart at jeg ikke hadde sett det! Smile
Forstår hva du mener, jeg var også litt redd for å si noe før jeg visste sikkert! Men stort sett alle som kjenner meg er vel også rimelig leie av valpesnakket mitt nå, er jo alt jeg prater om og tenker på for tiden, drømmer til og med valpedrømmer i søvne!! excited Laughing Så litt greit å dele tankene med folk som faktisk tenker på det samme, og kanskje spare de rundt meg litt, hehe...

Ja, jeg hadde flaks, også med at valpene ble født 5 dager før termin, så det var veldig uventet da jeg fikk mail om at det var en liten bebis til meg! Det ble felt et par gledestårer det øyeblikket der ja! Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 00:51

Jeg måtte nesten innpå siden til Rivendells å kikke... Og oi, for noen flotte foreldre valpen din har!! Han kommer sikkert til å bli utrolig pen når han vokser til! Var litt av en kraftig plugg han pappa'en. Nydelig! Smile Han er forresten fra samme kennel som jeg står på liste hos, Lilla Enebys. happy6

(Og dæven for en diiiiger mage mora hadde rett før fødselen! Haha! happy4 )
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 01:03

Siri skrev:
Hehe, men da så, syns det var litt rart at jeg ikke hadde sett det! Smile
Forstår hva du mener, jeg var også litt redd for å si noe før jeg visste sikkert! Men stort sett alle som kjenner meg er vel også rimelig leie av valpesnakket mitt nå, er jo alt jeg prater om og tenker på for tiden, drømmer til og med valpedrømmer i søvne!! excited Laughing Så litt greit å dele tankene med folk som faktisk tenker på det samme, og kanskje spare de rundt meg litt, hehe...

Ja, jeg hadde flaks, også med at valpene ble født 5 dager før termin, så det var veldig uventet da jeg fikk mail om at det var en liten bebis til meg! Det ble felt et par gledestårer det øyeblikket der ja! Very Happy

Hehe, ja samme her, det er valper som står i hodet mitt 24 timer i døgnet for tiden. excited Og når jeg nevner det får folk det "åhnei,ikke nå igjeeen"-uttrykket i ansiktet tvert. Haha! Og enda er det minst 9 uker og kanskje enda mer før jeg får valp i hus... Stakkars folk. innocent3 laughs

Ikke rart du felte noen gledestårer da, spesielt ikke når det kom såpass uventet! Det øyeblikket må bare ha vert helt fantastisk. happy3
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 01:19

Gry skrev:
Jeg måtte nesten innpå siden til Rivendells å kikke... Og oi, for noen flotte foreldre valpen din har!! Han kommer sikkert til å bli utrolig pen når han vokser til! Var litt av en kraftig plugg han pappa'en. Nydelig! Smile Han er forresten fra samme kennel som jeg står på liste hos, Lilla Enebys. happy6

(Og dæven for en diiiiger mage mora hadde rett før fødselen! Haha! happy4 )

Ja, virkelig flotte begge 2, Blessin er så nydelig! plain3
Og Bobby også da, kjempe fin gutt, gleder meg til å se valpen vokse til, han blir nok en flott kar han også! biggrin

Men Hilton er også utrolig nydelig, spennende å se hvordan de valpene blir, veldig fine foreldre! happy3

Og ja, det var et fantastisk øyeblikk, nesten så jeg ikke trodde på det selv, hehe, og det var en smule vanskelig å måtte konsentrere meg om å fullføre arbeidsdagen etter en sånn beskjed! laughs
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Gry

Gry


Antall Innlegg : 377
Join date : 22.06.2009
Age : 40
Bosted : Karmøy

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 01:31

Siri skrev:
Ja, virkelig flotte begge 2, Blessin er så nydelig! plain3
Og Bobby også da, kjempe fin gutt, gleder meg til å se valpen vokse til, han blir nok en flott kar han også! biggrin

Men Hilton er også utrolig nydelig, spennende å se hvordan de valpene blir, veldig fine foreldre! happy3

Og ja, det var et fantastisk øyeblikk, nesten så jeg ikke trodde på det selv, hehe, og det var en smule vanskelig å måtte konsentrere meg om å fullføre arbeidsdagen etter en sånn beskjed! laughs

Blessin var nydelig ja... Valpen din er jo bare dømt til å bli en smukkas med di flotte foreldrene! happy6

Jeg liker også Hilton veldig godt, og jeg tror at han kombinert med Carma kan bli veldig bra. Smile

Hehe, kan lett forestille meg at resten av arbeidsdagen din ble utført smule ukonsentrert ja! happy4
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Monicad




Antall Innlegg : 7
Join date : 23.06.2009

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 21:21

Hei hei og lykke til med valg av oppdretter og valp Smile har ganske nylig hentet vår lille pinscher jente så kjenner meg veldig igjenn i det du skriver Smile
Til Toppen Go down
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 14:05

Takk Monica, kjempespennende dette, i morgen er valpene 1 uke gamle, så da er det bare 7 igjen å vente!! rolleyes3 happy5

Må få møtt Isis også, tenkte meg ihvertfall på treffet på ekeberg i august, håper på å se dere der! wink3
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
mona

mona


Antall Innlegg : 50
Join date : 18.06.2009
Bosted : Bergen

Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 17:49

welcome
Til Toppen Go down
http://www.moneva.net/dvergpinscher/
Sponsored content





Siri - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Siri   Siri - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Siri
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Siri og Pippi på tur til sjøen!:)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Presentasjoner-
Gå Til: