Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kan noen hjelpe meg med str?

Go down 
+2
Camilla
Tonje
6 posters
AvInnlegg
Tonje

Tonje


Antall Innlegg : 86
Join date : 28.10.2009
Bosted : Kr.sand

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyFre Okt 30 2009, 23:33

Er så mye fint ute på nettet at jeg lider av en kjøpetrang Shocked

Sitter å ser på halsbånd på nettet, slik han kan ha når han har vokst ut av valpebåndet. men hva er ca str til en voksen dvergpinscher rundt halsen? Hvor mye i evt cm? Hva hvis det står xs s m l?

-Ser også på dekken han kan ha når han blir voksen, hvilken str bruker deres søte små? (Det er han hann hvis det har noe å si)
- Å hvilken str på dekken tror dere han vil han passe til vinteren når han er født i slutten av august i år? (Er så forferdelig kaldt her ute om vinteren)
Off er så redd han skal fryse stakkar rolleyes3

Hadde vært konge om jeg hadde funnet samme dekken til begge bikkjene. happy6
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyFre Okt 30 2009, 23:59

Tonje skrev:
Er så mye fint ute på nettet at jeg lider av en kjøpetrang Shocked

Sitter å ser på halsbånd på nettet, slik han kan ha når han har vokst ut av valpebåndet. men hva er ca str til en voksen dvergpinscher rundt halsen? Hvor mye i evt cm? Hva hvis det står xs s m l?

-Ser også på dekken han kan ha når han blir voksen, hvilken str bruker deres søte små? (Det er han hann hvis det har noe å si)
- Å hvilken str på dekken tror dere han vil han passe til vinteren når han er født i slutten av august i år? (Er så forferdelig kaldt her ute om vinteren)
Off er så redd han skal fryse stakkar rolleyes3

Hadde vært konge om jeg hadde funnet samme dekken til begge bikkjene. happy6

Jeg bruker ikke dekken på mine i utgangspunktet. Men om det blåser surt og vått vinterstid, er det greit å ha for å unngå at dem blir våte når det er minusgrader. Hurta (er det slik det skrives, folkens?) er et populært merke.
Uansett hva du kjøper til han denne vinteren vil det nok ikke passe neste vinter...

Vivi er rå på halsbånd. Hun har sitt eget merke som hun lager. (Lex her i forumet) happy6
Til Toppen Go down
Tonje

Tonje


Antall Innlegg : 86
Join date : 28.10.2009
Bosted : Kr.sand

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyLør Okt 31 2009, 00:33

Norwinstars skrev:
Tonje skrev:
Er så mye fint ute på nettet at jeg lider av en kjøpetrang Shocked

Sitter å ser på halsbånd på nettet, slik han kan ha når han har vokst ut av valpebåndet. men hva er ca str til en voksen dvergpinscher rundt halsen? Hvor mye i evt cm? Hva hvis det står xs s m l?

-Ser også på dekken han kan ha når han blir voksen, hvilken str bruker deres søte små? (Det er han hann hvis det har noe å si)
- Å hvilken str på dekken tror dere han vil han passe til vinteren når han er født i slutten av august i år? (Er så forferdelig kaldt her ute om vinteren)
Off er så redd han skal fryse stakkar rolleyes3

Hadde vært konge om jeg hadde funnet samme dekken til begge bikkjene. happy6

Jeg bruker ikke dekken på mine i utgangspunktet. Men om det blåser surt og vått vinterstid, er det greit å ha for å unngå at dem blir våte når det er minusgrader. Hurta (er det slik det skrives, folkens?) er et populært merke.
Uansett hva du kjøper til han denne vinteren vil det nok ikke passe neste vinter...

Vivi er rå på halsbånd. Hun har sitt eget merke som hun lager. (Lex her i forumet) happy6
Gjett hva jeg skal bestille da excited Nå skal jeg bare finne farger og slikt til dyra.
Til Toppen Go down
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyLør Okt 31 2009, 00:54

Gratulerer så masse med en nydelig valp happy5

Dennis (min hund) har også halsbånd fra Vivi/Lex, og de er til å anbefale happy3

Disse godguttene varier jo litt i størrelse, så er vanskelig å si hvilken str han kommer til å lande på når han blir voksen..

Men her er en link til en annen tråd her på forumet om dekken, kansje den kan hjelpe deg litt på vei happy6
https://norskpinscherklubb.norwegianforum.net/ordet-er-fritt-f21/hvilket-dekken-anbefaler-du-t1112.htm

Vi har også en side med linker til div nettbutikker med hundeutstyr:
https://norskpinscherklubb.norwegianforum.net/hjemmesider-og-linker-f24/linker-til-nettbutikker-med-hundeutstyr-t415.htm
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyLør Okt 31 2009, 07:18

Jeg bruker størrelse 25cm på mine små hunder og størrelse 30cm på mine store hunder, dette er halvstrup halsbånd og superenkelt å tre over hue på pelsen når vi skal ut på tur.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyLør Okt 31 2009, 11:56

Hurtta dekken og Vivi sine halsbånd er til å anbefale.

Jeg har str 30 i Hurtta-dekken til begge mine gutter. Tipper Isaac også må ha 30.

Vivi sine halsbånd er jo så greie, for de sys etter mål, åsså er de så fiiine og gode!

Utstyr er gøy! Jeg er helt hekta! excited
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Tonje

Tonje


Antall Innlegg : 86
Join date : 28.10.2009
Bosted : Kr.sand

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyLør Okt 31 2009, 12:02

Julie skrev:
Hurtta dekken og Vivi sine halsbånd er til å anbefale.

Jeg har str 30 i Hurtta-dekken til begge mine gutter. Tipper Isaac også må ha 30.

Vivi sine halsbånd er jo så greie, for de sys etter mål, åsså er de så fiiine og gode!

Utstyr er gøy! Jeg er helt hekta! excited
Hehe. Jaa utstyr er fantastisk gøy. happy5
Når han blir litt sørre skal han også få seg VI 2 halsbånd!! Han må ha det. cool
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyLør Okt 31 2009, 12:05

Tonje skrev:
Julie skrev:
Hurtta dekken og Vivi sine halsbånd er til å anbefale.

Jeg har str 30 i Hurtta-dekken til begge mine gutter. Tipper Isaac også må ha 30.

Vivi sine halsbånd er jo så greie, for de sys etter mål, åsså er de så fiiine og gode!

Utstyr er gøy! Jeg er helt hekta! excited
Hehe. Jaa utstyr er fantastisk gøy. happy5
Når han blir litt sørre skal han også få seg VI 2 halsbånd!! Han må ha det. cool

Jeg har bestillt til Isaac allerede. Han får få nytt når det blir for lite. Klarer ikke vente mer. Embarassed
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyLør Okt 31 2009, 17:19

[quote="Tonje"][quote="Norwinstars"][quote="Tonje"]Er så mye fint ute på nettet at jeg lider av en kjøpetrang Shocked

Jeg bruker ikke dekken på mine i utgangspunktet. Men om det blåser surt og vått vinterstid, er det greit å ha for å unngå at dem blir våte når det er minusgrader. Hurta (er det slik det skrives, folkens?) er et populært merke.
Uansett hva du kjøper til han denne vinteren vil det nok ikke passe neste vinter...

Vivi er rå på halsbånd. Hun har sitt eget merke som hun lager. (Lex her i forumet) happy6

Det er nok mange her som har det som du - kjekt å få flere å shoppe til! Som de sier "må" man nok kjøpe nye neste år - hi-hi. Har et Teflon (T-coat) (= vanntett) dekken med fleece for som Cora aldri har brukt som jeg kjøpte da hun var liten valp. Deyt er svart og str. 25 cm. Tror det koster 179,- nytt i butikk - og det kan du få kjøpe billig nå for den første høsten/vinteren. Det er bare ett som går over rygg/nakke og hun trives mye bedre i vind/vått når hun har på det, men det er jo ikke det samme som et heldekken. Hvis du vil ha det kan du få det for 75 NOK - og hvis ikke hadde jeg tenkt å legge det ut under bytte/tilsalgs - så hvis noen andre?

Kan noen hjelpe meg med str? 100321 Nesten som dette - men ikke refleks.
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptyLør Okt 31 2009, 17:37

Kan noen hjelpe meg med str? 100129 sånn et var det - bare helt svart :-) Ser at butikkene legger på en del, ja!
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Tonje

Tonje


Antall Innlegg : 86
Join date : 28.10.2009
Bosted : Kr.sand

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptySøn Nov 01 2009, 18:04

Gerd-Marit skrev:
Kan noen hjelpe meg med str? 100129 sånn et var det - bare helt svart :-) Ser at butikkene legger på en del, ja!
Gjerne!!!! Jeg tar det jeg excited Men skjønner ikke helt hvordan man sender privat melding her 👅
Til Toppen Go down
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptySøn Nov 01 2009, 20:13

Tonje skrev:
Men skjønner ikke helt hvordan man sender privat melding her 👅

Du bare trykker der det står "Du har ingen nye meldinger" øverst på siden, og så send ny PM, eller så trykker du på PM knappen direkte i ett innlegg! happy6
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Tonje

Tonje


Antall Innlegg : 86
Join date : 28.10.2009
Bosted : Kr.sand

Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? EmptySøn Nov 01 2009, 20:25

Lex skrev:
Tonje skrev:
Men skjønner ikke helt hvordan man sender privat melding her 👅

Du bare trykker der det står "Du har ingen nye meldinger" øverst på siden, og så send ny PM, eller så trykker du på PM knappen direkte i ett innlegg! happy6
Snakk om å være blond da innocent3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kan noen hjelpe meg med str? Empty
PosteTema: Re: Kan noen hjelpe meg med str?   Kan noen hjelpe meg med str? Empty

Til Toppen Go down
 
Kan noen hjelpe meg med str?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kan noen hjelpe?
» Kamera! Håper noen kan hjelpe ;)
» Noen som kan hjelpe?
» Noen som kan hjelpe til med hundepass én dag?
» Trøndere: Noen som kan hjelpe?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: