Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Noen DP'er i Skedsmo-området?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? EmptyFre Okt 30 2009, 22:04

Dior og jeg vil så gjene treffe andre DP'er i området her.. Han trenger noen på sin egen str. å bryne seg på. laughs
Og jeg trenger noen å dele erfaringer med. (Selv om opdretter Gry er helt suveren! happy3 )
Vi bor på Skedsmokorset, rett bak senteret og blir gjerne med på tur.

( Høres ut som den kontakt-annonsa detta jo!! ) rolleyes3
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Re: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? EmptyFre Okt 30 2009, 22:13

Bor ikke i skedsmo men i nabokommunen da men om du har lyst til å treffe oss en dag så si ifra happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Gjest
Gjest




Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Re: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? EmptyFre Okt 30 2009, 22:16

Ha ha, ha ikke lagt merke til at du bor i Lørenskog før nå! Og jeg som har følt meg litt ensom. happy4
Vi vil gjerne treffe dere!! happy3
Til Toppen Go down
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Re: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? EmptyFre Okt 30 2009, 22:39

Jeg var tilfeldigvis innom skedsmokorset i dag, eller mere rett, jeg var i åsenhagen men kjørte gjennom skedsmokorset laughs
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Gjest
Gjest




Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Re: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? EmptyFre Okt 30 2009, 22:42

Jeg blir gjerne med på treff! Er jo så mange av oss i nord-for-oslo-områdene nå. happy5
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Re: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? EmptyFre Okt 30 2009, 22:46

JAAAA!!! Treff er tingen!! happy5
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Re: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? EmptyLør Okt 31 2009, 11:13

Ja det hadde vært koselig asså med et nordforoslo treff happy5
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Gjest
Gjest




Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Re: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? EmptyLør Okt 31 2009, 11:30

Gry Elena skrev:
Ja det hadde vært koselig asså med et nordforoslo treff happy5

I partall-uker kan jeg onsdager og torsdager. dog4
I oddetall-uker kan jeg mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndager. dog4

Hverdager kan jeg egentlig hver dag på formiddagene, -hvis jeg er våken. Noen DP'er i Skedsmo-området? 650389

Jeg VIL GJERNE bli med på tur, så fint om det passer for dere samtidig med meg... Noen DP'er i Skedsmo-området? 545626

Kunne satt opp en oversikt da, med ukentlige treff/turer, på et sted som er fremkommelig for alle. Jeg er flexibel (faktisk) jump1
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Re: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? EmptyLør Okt 31 2009, 11:44

Jeg er hjemmeværende, så for meg passer det i grunnen hvilken som helst ukedag. Smile
Er som regel best før kl 16, for etter det er det div. treninger for gutta mine. Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty
PosteTema: Re: Noen DP'er i Skedsmo-området?   Noen DP'er i Skedsmo-området? Empty

Til Toppen Go down
 
Noen DP'er i Skedsmo-området?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som vil sitte på til Spesialen? ( fra Skedsmo)
» Hundepensjonat i Oslo-området
» Har noen prøvd noen av disse?
» Ringtrening på Skedsmo med Ellinor Gustafson OBS! Kl. 18.00 Mandag
» Leilighet i Oslo-området

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: