Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!

Go down 
+3
Nina (Kennel Dijontoma)
Anne
ElinK
7 posters
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 13:55

http://www.aftenposten.no/video/article3345757.ece

Jeg skjønner ikke hva folk tenker!!!

huh3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 14:02

Herreguuuud!!! mad3
Erre muuulig??! dry
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 14:25

Det bilde der gjør meg rasende rett å slett mad3
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Gjest
Gjest




Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 14:42

OMG what3 Trodde ikke sånt er mulig jeg no0
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 15:19

Laughing Noen folk er bare så jæ*lig rare at det er vanskelig å vite om man skal le eller gråte... :roll: Er en som bor rett ved foreldrene til Bård som driver med schäfere som også holdt på sånn før...har aldri fått "gleden" av å se det selv, men nå har han visstnok sluttet med det, så er vel kanskje noen som sa fra, meldte ifra om måten han trimmet hundene sine på...

Jeg skjønner at det kan være en prøvelse å få kondisjonstrent og travtrent en schäfer, som skal ha en enorm fart og styrke i traven sin, men har man ikke selv kropp eller kondis til å løpe eller sykle med den burde man kanskje vurdere å gå over til en annen rase etter hvert... blink00
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Gjest
Gjest




Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 15:20

Er det mulig what3
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 16:34

det er pokker ikke mulig vettu..... mad3 mad3 hva med heller å kjøpe en vanlig tredemølle å trene hunden sin på???

Jeg har hørt om flere tilfeller av folk som har trent hunden sin på denne måten, og som har fått store bøter... synd ikke politiet så det mad2 mad2 mad2

Nina: det er ikke vanskelig å trav trene en stor hund, ei heller å kondisjons trene den... happy6
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 16:53

jeanette skrev:
Nina: det er ikke vanskelig å trav trene en stor hund, ei heller å kondisjons trene den... happy6

Nei, for normale og friske mennesker er det ikke det, poenget mitt er at om man ikke klarer å gi hunden den mosjonen den trenger på en normal måte så får man kanskje heller velge en annen rase... wink3

Har hverken hatt problemer med å sykle med schäfere eller to pinschere på likt jeg, så det var ikke det jeg mente... wink3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 19:00

what3 Er det muulig ?!?!? Ikke akkurat den beste måten å trimme en hund på no0
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 19:39

what3 no0
Blir seriøst målløs! Om jeg hadde sett dette skulle jeg stoppet den j*** fjotten og tatt fra han hunden og ringt purken! Herremin hvor idiot går det ann å bli mad1
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 20:57

Dette er faktisk strengt forbudt å gjøre. Håper noen sender inn videoen til politiet!!
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 21:05

helle skrev:
Dette er faktisk strengt forbudt å gjøre. Håper noen sender inn videoen til politiet!!

Med tanke på at den ligger ute på Aftenpostens nettside er nok politiet blitt gjort oppmerksomme på saken, det får vi ihvertfall håpe.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! EmptyTor Okt 29 2009, 21:10

Ja, vi får satse på det happy3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty
PosteTema: Re: Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!   Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!! Empty

Til Toppen Go down
 
Nok et eksempel på folk som ikke burde hatt hund!!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Denne mannen burde ikke hatt hund, eller PC, eller vindu!
» Hund på tog
» "Hatt" - dominant underkastelse?
» Hund reddet påkjørt hund!
» Kok en hund!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: