Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? Empty
PosteTema: Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?   Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? EmptyTor Okt 01 2009, 10:12

Bor på Skedsmokorset og reiser i 15 tiden, ca...

Jeg har plass til en 2-3 stk i bilen... (kommer litt ann på str...) Very Happy

KOM IGJEN!!!!! excited
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? Empty
PosteTema: Re: Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?   Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? EmptyTor Okt 01 2009, 10:15

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? Empty
PosteTema: Re: Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?   Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? EmptyTor Okt 01 2009, 10:28

Var det jeg håpa på da.Smile Men tråden var litt død, så jeg la ut en fersk en. wink3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? Empty
PosteTema: Re: Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?   Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? EmptyTor Okt 01 2009, 10:44

Når i morgen drar du da Anette? Jeg har jo ikke bil, og Scot må jo også bli med evt., og vet ikke om han er helt klar for en langtur enda. Redd for å overstimulere han også. (Hønemor? Jeg?) Men håper det er MANGE som stiller opp! Er det laget en facebook-event på dette? Det pleier å spre seg som ild i tørt gress og lokke med seg mange folk!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? Empty
PosteTema: Re: Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?   Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? EmptyTor Okt 01 2009, 10:45

Jeg fant ihvertfall ett event på FB. Pm alle inviterer med seg sine venner og oppfordrer de igjen til å invitere med flere så sprer dette seg fort :-)

https://www.facebook.com/search/?q=demonstrasjon+flisa&init=quick#/event.php?eid=130165899857&ref=search&sid=822540136.2297861652..1
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? Empty
PosteTema: Re: Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?   Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? EmptyTor Okt 01 2009, 11:21

Jeg drar i 15 tiden tenkte jeg..
Har planer om å ta med Dior.. Plass til Scot også.. Kan jo velge om vi vil ta de med i selve demo'n eller la de ligge i bilden og slappe av. Smile
Jeg har spredd detta på ALLE mulige forumer, blogger, hjemmesider, mail, FB osv. Smile Marte mener det kommer en god del og jeg gleder meg som en unge til å få satt lys på dette!! Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? Empty
PosteTema: Re: Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?   Være med til Flisa på demonstrasjon i morra? Empty

Til Toppen Go down
 
Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» INVITASJON TIL DEMONSTRASJON
» VEDRØRENDE DEMONSTRASJONEN PÅ FLISA 2 OKTOBER.
» Vil du være med?
» Vil du være med??
» Må være pyton..

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: